Alltid kvalmere med jente?

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Dere som har en av hver. Var dere kvalmere med jenta enn gutten?
Det sies jo, men nysgjerrig på om det har rot i virkeligheten eller ei ;-)

Jeg har to svangerskap bak meg. Ett av dem fullgått. Første gangen gikk jeg til uke 12 (jente), men det gikk ikke veien. Hadde hypermesis og var ekstremt kvalm. Andre gangen er sønnen min på fire, da var jeg ganske kvalm, men ikke på langt nær like ille. Denne gangen er jeg faktisk enda mindre kvalm - dog enda trøttere. Må være en gutt da, kanskje? ❤

Blir spennende å se!

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med nr 1. (Jente) mens med nr 2 (gutt) var det ekstrem kvalme... Så jeg veit ikke jeg, om det stemmer!

Eg har to jenter jenter fra før og ingen kvalme da,men nå fytti katta :p detta må vere gutten :p

Har en av hver, og hadde HG med begge to. Denne gangen vil jeg ikke si jeg er fullt så dårlig at jeg har HG, for jeg kaster ikke opp så mye som i de to første svangerskapene. Men har jo vært inne på tanken at det kan være gutt denne gangen siden jeg er litt bedre. Har ei venninne det stemte for, hun hadde to supersvangerskap først med to gutter. Så fikk hun nr 3, og var veldig dårlig

Klarte å trykke svar før jeg var ferdig.. Og finner ikke ut hvordan jeg redigerer!

Men venninna mi fikk jente som nr 3 skulle det stå, og var kun dårlig med henne.

Jeg fikk jente sist, og var ikke kvalm i det hele tatt:) denne gangen har jeg vært kjempe kvalm, så spennende å se hva det blir :)

Nr 1 gutt var eg kvalm med .
Nr 2 var eg ikkje kvalm med jenta
Nr 3 er eg kvalm med så får me se vad de blir

Spennende! Virker som det ikke er noen fasit. Blir spennende å se hva vi alle venter. Jeg holder en knapp på en gutt for min del!

Hos meg stemte det, selv om jeg var lite plaget med de forrige.

1: kvalm en liten uke eller to, men kastet opp mye i den tiden.

2: kvalm noen få dager, kastet opp noen få ganger

Nå med 3: herregud... Kvalm 24/7 i over en mnd og myyyyye brekninger..

Jeg har 2 gutter fra før. Var aldri kvalm under svangerskapet med de.

Nå har jeg vært veldig uggen og kvalm, kanskje det blir jente? :-)

Har tvillinggutter fra før, var kanskje kvalm en kveld med de i magen, mens nå?! Heeelt forferdelig, kvalm annenhver time! :-/
Er vel lov å håpe litt på jente, men begge kjønn er hjertelig velkommen!!! :-D

Jeg fikk jente sist og var kvalm hele svangerskapet og spydde hver dag, mangen ganger om dagen fram til ca uke 30. Er kvalm og kaster opp denne gangen også men ikke like ofte som forje gang. Spenende å se hva det blir :)

Jeg har en gutt fra før og var ikke kvalm i det hele tatt med han. Nå er jeg kvalm hele tiden, så får se om det er en jente kanskje;)

Jeg har ingen barn fra før. Er kjempekvalm, men magefølelsen sier likevel gutt! :-) Blir spennende å se!

Første: voldsom kvalme frå veke 6, men nesten ingen oppkast. Gav seg etter veke 20 ein gong. Gutt.

Andre: kvalmen begynte seinare (rundt 7 veker) og var mykje mindre ille. Fram til 10 veker. Då begynte eg å kaste opp ALT, gjekk ned 6 kg på ei veke og blei sengeliggande i fem veker. Kasta opp til eg hadde passert 20 veker. Jente.

Denne gongen begynte kvalmen rundt 7 veker og eg har så langt berre kasta opp ein einaste gong. Er 9+6 i dag og ventar i spenning på om skal bli verre eller ikkje... Har ein følelse av jente denne gongen og.

Jeg har en av hver, en gutt og en jente. I begge de to svangerskapene var jeg like mye kvalm. Men denne gang har jeg vært mye mindre kvalm enn de to forrige. Så jeg er veldig spent på hva det blir denne gang :happy: Mulig eg har hatt mindre tid til å tenke på kvalmen med to travle barn i hus :rolleyes:

Back
Topp