Alltid en misfornøyd baby

Jo mat kan påvirke babyen. Om baby har melkeproteinallergi for eksempel så kan baby få vondt i magen av at mor spiser/drikker melkeprodukter.
Ja, allergier og lignende burde jeg selvfølgelig ha nevnt, men det er skjeldent problemet ;)
 
Klarer ikke å få han til å roe seg:(
Hvis du mistenker luft som problemet, så anbefales det å bysse, rape og en mild form for sykling med beina.
Hvis det er så ille at babyen sover mindre enn 10 timer (ikke fasit) i døgnet så ville jeg hørt med helsestasjon, lege, jordmor eller andre proffe om hjelp.
 
Hvis du mistenker luft som problemet, så anbefales det å bysse, rape og en mild form for sykling med beina.
Hvis det er så ille at babyen sover mindre enn 10 timer (ikke fasit) i døgnet så ville jeg hørt med helsestasjon, lege, jordmor eller andre proffe om hjelp.

Jeg tror ikke det er luft som er problemet egentlig.. han kan jo «leke» med meg i 10 min før han kjeder seg og vil bare skrike :(
 
Jeg tenker at lille nok er overtrøtt :dead:

Men vi har strevd med minsten her. Det startet da han ble 3mnd, hyling nesten hver eneste kveld, blid som ei sol på dagen. Det virket til tider som han hadde vondt i magen, og vi fant til slutt ut at han slet med forstoppelse selv om han bæsjet hver dag (dette ble oppdaget på sykehuset etter å ha vært hos legen noen ganger, hun mente vi bare skulle fortsette med minifom, før hun til slutt gikk med på å henvise oss).

Han begynte med laktulose når han var 8mnd, og ting er SÅ mye bedre nå! Så hvis du føler at noe ikke er som det skal, at noe ikke stemmer, så stå på ditt og få undersøkt og evnt utelukke ting! :Heartred
 
Back
Topp