endelig virker det som allt ordner seg. skummelt hvordan bitene plutselig faller sammen.for 4 måneder siden satt jeg å kjæresten min, med to positive graviditets tester i hånda og viste ikke hva i all værden vi skulle gjøre. han hadde bare vikariat stilling, jeg hadde ingen jobb og vi bodde nede i kjelleren til forleldrene hans. plutselig fikk vi en bil som er vært nesten 60,000 til under halve prisen, så flyttet plutselig onkelen ut av nabo huset og ville at vi skulle kjøpe det. den fikk vi for nesten 200,000 mindre enn taksten var på. så fikk vi lånet på huset, noe jeg ikke forstår siden kjæresten min bare har vikariat og lånet var på nesten 2 mill.
bestemora mi kjøpte en dyr barnevogn til oss på lørdagen. svigers vill kjøpe bilsete. morsjan og faren min har ordna med seng, reiseseng osv. og senest i dag fikk typen min fast arbeid!! vi fikk plutselig en utgift slik at vi har det knabert med penger til neste lønningen hans. plutselig var det 3000 på kontoen min som var feriepengene fra min forrige jobb!!! hvor skummelt er det da... venter bare på at vi skal gå på en smell med all den lykken her. derfor gruer jeg meg en del til ultralyden til neste uke....
bestemora mi kjøpte en dyr barnevogn til oss på lørdagen. svigers vill kjøpe bilsete. morsjan og faren min har ordna med seng, reiseseng osv. og senest i dag fikk typen min fast arbeid!! vi fikk plutselig en utgift slik at vi har det knabert med penger til neste lønningen hans. plutselig var det 3000 på kontoen min som var feriepengene fra min forrige jobb!!! hvor skummelt er det da... venter bare på at vi skal gå på en smell med all den lykken her. derfor gruer jeg meg en del til ultralyden til neste uke....