allt ordner seg

malrodien

Gift med forumet
endelig virker det som allt ordner seg. skummelt hvordan bitene plutselig faller sammen.for 4 måneder siden satt jeg å kjæresten min, med to positive graviditets tester i hånda og viste ikke hva i all værden vi skulle gjøre. han hadde bare vikariat stilling, jeg hadde ingen jobb og vi bodde nede i kjelleren til forleldrene hans. plutselig fikk vi en bil som er vært nesten 60,000 til under halve prisen, så flyttet plutselig onkelen ut av nabo huset og ville at vi skulle kjøpe det. den fikk vi for nesten 200,000 mindre enn taksten var på. så fikk vi lånet på huset, noe jeg ikke forstår siden kjæresten min bare har vikariat og lånet var på nesten 2 mill.
bestemora mi kjøpte en dyr barnevogn til oss på lørdagen. svigers vill kjøpe bilsete. morsjan og faren min har ordna med seng, reiseseng osv. og senest i dag fikk typen min fast arbeid!! vi fikk plutselig en utgift slik at vi har det knabert med penger til neste lønningen hans. plutselig var det 3000 på kontoen min som var feriepengene fra min forrige jobb!!! hvor skummelt er det da...  venter bare på at vi skal gå på en smell med all den lykken her. derfor gruer jeg meg en del til ultralyden til neste uke....

Fantastisk når alt legger seg sånn til rette da!!!!
Deilig når ting bare ordner seg, av og til er livet bare sånn[:)] Nyt det![:)]

vi hadde også en sånn periode for ett år siden, har ikke skjedd noe galt her enda....

Det kommer helt sikkert til å gå bra på ultralyden også! Dere er under en lykkestjerne nå, bare nyt det! Dere har helt sikkert fortjent det! [;)]

Kanskje 2006 er året deres?? Hadde jeg vært deg hadde jeg slengt inn en lotto-kupong nå!![:D]

Det er lov å ha litt flaks også. Kjempekjekt å høre at det ordner seg for folk [:)]

Så fantastisk!! Er det ikke herlig at alt ordner seg til slutt da?! Må jo bare ta i mot og være glad og lykkelig! Et godt eksempel på at det ikke er noe poeng i å bekymre seg på forhånd!

Kos deg masse framover..jeg er utrolig glad for at ting ordnet seg for dere i allefall!

Klem, M

D e bære sprøtt kordan ting ordne sæ iblant!!! Kjempefint, altså!!!
Kanskje litt av flaksen din smitte over på mæ, og selvangivelsen kommer idag med MASSE penga tilbake![:D]
Lykke til videre, og GLED dæ til ultralyden!!! D e bære såååå fantastisk!

så utrolig deilig!!
siterer bare timbuktu:
"det ordnar sig! det gör det alltid!!!"

og heldige du som skal på ul...! det blir jo kjempespennende[:D]

WOW!! Det må jeg si! Får håpe at det fortsetter i den retningen. Dere er jo kjempegodt på vei nå. Bravo!![:D]

Blir spennende med ultralyd..[;)]

ÅÅå så deilig!! satser på at vi blir like heldig..
Masse lykke til på ultralyd!! [:D]

Så fantastisk bra å høre da!! Det er jo herlig å høre at alt ordnet seg..
Du skal se at alt går strålende på UL og, og at du og din kjære kan glede dere over å se den lille babyen deres frisk og rask inne i magen...[:D]

Lykke til videre med alt!!

Helt utrulig!!
Så fantastisk for dåkker! Alt klaffe no..., det va nok meninga at dåkker skal bli foreldra no. Gratulerer så mye...
med alt!!

Back
Topp