alli slanketabletter? erfaring?

girlypai

Elsker forumet
noen som har prøvd slanketablettene alli her?

ei jeg kjenner har vist gått ned veldig mye på de.. men vet ikke om det er tilfelle eller om det er flere med gode erfaringer..
de fåes kjøpt kun på apoteket.. har ingen peiling, ikke satt meg inn i det der.. men tenkte å forhøre meg litt før jeg prøver den ut [;)]
skjønner at det ikke er noe som heter en quick fix, men hvis den kan hjelpe i tillegg tilo kosten er det mer enn nok motivasjon for meg!

Tingen med Alli er at du ikke KAN spise for mye fett når du går på dem, da får du nemlig fett-diarè. Dermed går du ned fordi du forhåpentligvis spiser sunnere når du ikke kan spise så mye fett.

Jeg gikk på dem før jeg ble gravid, men rakk aldri å få noen resultater. Kommer ikke til å gå på dem mens jeg ammer fordi jeg som sagt ikke kan spise nok fett, men kanskje siden [;)] Den hjelper deg å få et bedre kosthold! Om man ikke peiser på med karbohydrater i stedet da [8D]

ORIGINAL: Melliott

Tingen med Alli er at du ikke KAN spise for mye fett når du går på dem, da får du nemlig fett-diarè. Dermed går du ned fordi du forhåpentligvis spiser sunnere når du ikke kan spise så mye fett.

Jeg gikk på dem før jeg ble gravid, men rakk aldri å få noen resultater. Kommer ikke til å gå på dem mens jeg ammer fordi jeg som sagt ikke kan spise nok fett, men kanskje siden [;)] Den hjelper deg å få et bedre kosthold! Om man ikke peiser på med karbohydrater i stedet da [8D]

Ja, det er sant! Gikk på dem og spiste burger på maccern.. Jeg rett og slett DREIT (beklager språket) fett etterpå.. Pillene skiller ut fettet og tar opp de andre stoffene istedet.. Jeg rakk heller ikke å gå på dem til å få noe resultat siden jeg trodde jeg var gravid.. Noe jeg var! [8D]

Men 30days pillene funka bra på meg så de veit jeg funker[:D]

ikke prøvd de selv, men kjenner ei som hadde veldig god effekt med de. Hun holdt seg stabil i vekt når hun sluttet med de også.

har bestilt 30 days nå håper dette fungerer....hvor lenge gikk du på di, hvordan ble resultatet?

Hvis det var meg du spurte så gikk jeg bare på de den ene kuren.. Og arbeidsbuksa mi som var akkurat passe falt av meg når jeg var ferdig..[:D][:D]

hmm.. skjønner at det er litt delte meninger her...
men er nødt til å prøve her, siden noen roser de.

skal ha barnedåp om en måned, og vil så gjerne komme inn i bunaden igjen [:)]
lov å håpe [;)]

Den varer i 30dager[:)] jeg kjøpte den på helsekostbutikk! Og den kan du kjøpe uten og ha bmi på over 27...

Er vel ikke bra å bruke slankepiller når man ammer? bedre å begynne når man er ferdig med ammingen?

Back
Topp