Allevo Kick Start shake! SPENT! =)

Butterfly1

Flørter med forumet
Hei på dere! =)

Jeg fødte for 14 dager siden. La på meg maaaaange kilo i svangerskapet. Har allerede tatt av meg over 10 kilo ved å leve normalt...Og spise sundt (knekkebrød, vanlig middag, drikke mye vann osv.

Tenkte å prøve Allevo Kick Start Shake fra apoteket. 
Skal drikke 5 måltider om dagen som er anbefalt for kvinner i 2 uker.
Etterpå går jeg over til programmet på allevo.no og følger dette videre med shake og måltider innimellom.

Jeg VET dette virker for jeg har sett resultater på noen arbeidskollegar..
Jeg har også prøvd det før men da visste jeg ikke at man måtte bare shake i 2 uker for maksimal effekt. Jeg er nemmelig veldig utolmodig og vil ha RASKE resultater for å bli videre motivert.

Skal oppdatere dere på hvordan dette går. Men har hørt man kan gå ned 10 kilo osv de første ukene... Også holder det seg om man fortsetter å er flink med shakes og mat..og går over til sunn vanlig mat siden.Dette er SPENNENDE!

1 DAGEN PÅ SHAKE I DAG!=)
Veier nå 89 kilo. Skal ned i størrelse 36.

Jeg er i min 2 uke av barselukene. Etter 6 barselsuke skal jeg begynne å trene også... Så da får vi se hvordan dette går! =)
 
Da er jeg på min andre dag med Shake-slanke.kuren min:)!
Første dagen var ganske ILLE egentlig. Kanskje mest fordi jeg VISSTE at jeg ikke kunne spise noe annet enn shaken =P. Vill ha potetgull og all mulig god mat og tenkte på det hele dagen hehehe=).

I dag går det overraskende bra. Tenker ikke på at jeg skulle hatt middag og annen mat osv. Å jeg er veldig overrasket over hvor mye denne shaken faktisk metter. Klart jeg er litt mer sulten enn vanlig. Men er så lite at det er ikke noe jeg tenker særlig på. Denne smaker jo faktisk godt i forhold til de andre shakene jeg har smakt. Veldig positivt overrasket. Nå får vi se hvordan det går på 3`dje dagen. Jeg har hørt at man mister endel energi om man går på en slik shake kur. Jeg har ikke mistet noe energi til nå! Å det er bra!
Mister jeg energien kommer jeg til å slutte med en gang. Har en datter på 15 dager i dag. Å hun trenger en mor med masse energi=)!!!

Hade litt=)!
 
Ja, da har jeg faktisk allerede gått ned 3 kilo...Å det har ikke gått en uke en gang;)!
Stolt! =D
 
Er det noen av dere som ammer, ettersom dere går på Allevo? 
Jeg har nemlig veldig lyst å prøve Allevo ogå, men ifølge legen så skal man ikke gå på det så lenge man ammer. 

 


Milano skrev:
Er det noen av dere som ammer, ettersom dere går på Allevo? 
Jeg har nemlig veldig lyst å prøve Allevo ogå, men ifølge legen så skal man ikke gå på det så lenge man ammer. 



Jeg ammer ikke :).
Man skal ikke slanke seg når man ammer. Man kan mister melka og det blir lite næring i melka :)
 
Back
Topp