Helst fra dere som har regelmessige sykluser fra før, men har fått letrozol for å lettere bli gravid?
Er det mye hjelp i det tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk letrozol grunnet ustabil syklus og ikke fikk eggløsning av meg selv, måtte opp i trippel dose for å bli gravid men gikk 3 år før spira festa seg, mista 3 på veien 2 SA og 1 EX.U i fjord sommer- så ble jeg gravid i desember og er i dag i uke 38 og skal settes i gang om 3 dager så baby blir å komme ca 14 dager før termin rett under 14 dager kommer annpå hvor lang tid igangsettelsen tar!Helst fra dere som har regelmessige sykluser fra før, men har fått letrozol for å lettere bli gravid?
Så bra det fungerte Har tenkt til å be om henvisning til gyn for å høre om resept på det.Fikk letrozol grunnet ustabil syklus og ikke fikk eggløsning av meg selv, måtte opp i trippel dose for å bli gravid men gikk 3 år før spira festa seg, mista 3 på veien 2 SA og 1 EX.U i fjord sommer- så ble jeg gravid i desember og er i dag i uke 38 og skal settes i gang om 3 dager så baby blir å komme ca 14 dager før termin rett under 14 dager kommer annpå hvor lang tid igangsettelsen tar!
Men letrozol var det som fungerte for meg værtfall
Helst fra dere som har regelmessige sykluser fra før, men har fått letrozol for å lettere bli gravid?
Gjør det, angrer ikke på det, trippel dose og lutinus progesteron støtte ved positiv test!Så bra det fungerte Har tenkt til å be om henvisning til gyn for å høre om resept på det.
Lykke til med fødsel