Alles erfaring med Letrozol?

Helst fra dere som har regelmessige sykluser fra før, men har fått letrozol for å lettere bli gravid? :)
Er det mye hjelp i det tro?
Fikk letrozol grunnet ustabil syklus og ikke fikk eggløsning av meg selv, måtte opp i trippel dose for å bli gravid men gikk 3 år før spira festa seg, mista 3 på veien 2 SA og 1 EX.U i fjord sommer- så ble jeg gravid i desember og er i dag i uke 38 og skal settes i gang om 3 dager så baby blir å komme ca 14 dager før termin rett under 14 dager kommer annpå hvor lang tid igangsettelsen tar!

Men letrozol var det som fungerte for meg værtfall :) :Heartred
 
Fikk letrozol grunnet ustabil syklus og ikke fikk eggløsning av meg selv, måtte opp i trippel dose for å bli gravid men gikk 3 år før spira festa seg, mista 3 på veien 2 SA og 1 EX.U i fjord sommer- så ble jeg gravid i desember og er i dag i uke 38 og skal settes i gang om 3 dager så baby blir å komme ca 14 dager før termin rett under 14 dager kommer annpå hvor lang tid igangsettelsen tar!

Men letrozol var det som fungerte for meg værtfall :) :Heartred
Så bra det fungerte :) Har tenkt til å be om henvisning til gyn for å høre om resept på det.

Lykke til med fødsel :Heartred
 
Helst fra dere som har regelmessige sykluser fra før, men har fått letrozol for å lettere bli gravid? :)
Er det mye hjelp i det tro?

Jeg hadde også ustabil syklus og fikk ikke EL av meg selv, så ikke akkurat det du spør om. Men jeg begynte på enkel dose Letrozol da vi begynte å prøve sist gang, og det var nok til at jeg fikk stabil syklus og eggløsning. Tok en blodprøve i lutealfasen første prøveperiode for å bekrefte EL. Ble gravid på pp5 med letrozol. Og da tror jeg kanskje at vi bommet litt på EL i noen av prøveperiodene, siden jeg ikke testet etter EL og bare tok det litt som det kom.

Syklusen var litt mer stabil etter at mensen kom tilbake 1 år etter fødsel, så jeg trodde kanskje det kunne gå uten medisin denne gangen. Men det har sklidd ut og nå virker det ikke som om jeg har pålitelig EL, så jeg har vært hos gynekolog og fått resept på letrozol igjen. Venter bare på mensen så jeg kan starte.
 
Jeg får eggløsning av meg selv, og har regelmessige sykluser. Men er over 40 og har prøvd lenge, pluss har begynt å få tidlig eggløsning (CD10 eller CD11). Så jeg fikk letrozol første gang i fjor sommer. Har brukt enkel dose og dobbel dose i 2-3 sykluser fjor. Ble ikke gravid. Prøvde forrige syklus firedobbel dose, kun kjemisk som resultat. Tar firedobbel dose denne syklusen også, med eggløsning om noen få dager. Håpet mitt er jo at mer enn ett egg modnes og slippes. Har ikke troa, men får se hva som skjer.
 
Back
Topp