Allerhand stelleveske

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Er det flere enn meg som har Allerhand stelleveske Messenger (eller noe) ?
Jeg begynner å bli en smule oppgitt! [>:] Uansett hva og hvor mye eller lite jeg putter oppi den veska så er det trangt!![X(]

Hva har dere andre i stelleveska??? Uavhengig av merke[;)]

Har Lands End stelleveske, hadde oppi 3-4 bleier, stellekrem, våtservietter, et skift med klær og en liten leke eller to. Etterhvert ble det og tåteflaske/drikkekopp og en matskål. Hadde ikke problemer med plass.

Var og et lite rom forran der jeg hadde mobil, lommebok og nøkler...

Var inne på hjemmesiden dems nå, men nå er stellevesken vekke [&:]

ORIGINAL: Mersa

Har Lands End stelleveske, hadde oppi 3-4 bleier, stellekrem, våtservietter, et skift med klær og en liten leke eller to. Etterhvert ble det og tåteflaske/drikkekopp og en matskål. Hadde ikke problemer med plass.

Var og et lite rom forran der jeg hadde mobil, lommebok og nøkler...

Var inne på hjemmesiden dems nå, men nå er stellevesken vekke [&:]

Aldri hørt om den stellevesken... [;)] Men høres jo ut som du fikk med deg litt.

Jeg har putta oppi våtservietter, gulpekluter, engangsunderlag, sink salve og olje. Og den er trang som faen!!! [:@]

jeg hadde en brio stelleveske til snuppa. Hva jeg hadde i den??? huff, det var mye[8D] livet mitt haha... bleier, våservietter, håndkle, ekstra skifte tøy, og alt mulig dill som jeg klarte å få med meg.. hehe... Var så mye unødvendig at eneste jeg kan si er at den var tor nok

ei venninne har stellebagen proff og får plass til omtrent halve livet sitt oppi der, så tror jeg skal gå til anskaffelse av ei sånn...[:)]

Back
Topp