Liljer91
Betatt av forumet
Hei!
Vi var ute og gikk en tur i går tidlig på kvelden og vi gikk godt og vel over to timer. Frøkna satt i vogna si og det var faktisk kjempe godt å gå tur! Hvertfall, vel hjemme og etter litt kveldsmat så var frøkna i seng og sovna med en gang, men det tok ikke mange timene før hun hylgrein- trodde det bare var at hun hadde mistet smokken sin og ikke fant den, så pappa gikk inn til henne- men hun var jo helt utrøstelig både hos meg og hos han. Tok henne med inn på stua i litt bedre lys, og hun roet seg litt mer ned sånn at vi får sjekka om hun har noen blåmerker eller stikk som kan være vondt.
Må si jeg fikk sjokk og ble litt hysterisk da jeg ser på den lille pekefingeren hennes! Nederste leddet var rødlig og hovent og minnet meg mest om et brannsår Sambo gikk inn på soverommet og så om hun kunne ha nådd varmeovnen og om den sto på, men hun hadde aldri nådd den og den sto heller ikke på. Ba sambo om å ringe faren sin og høre om hun kanskje kunne ha brent seg på noe der, men hun hadde bare sittet på fanget hans og sett på barnetv. Forklarte for han hvordan det så ut og da sa svigerfar at det kunne være en allergisk reaksjon på myggstikk.
(Litt langt og rotete kanskje men)
Spørsmålet mitt til dere blir jo da at kan det være en allergisk reaksjon på myggstikk? Som sagt så er det hovent og litt rødlig, ser ikke noe stikk eller bitt der så svigerfar mente at det ikke kunne være veps eller klegg el.
Likevel forundrer det meg litt at hun plutselig skulle bli så utrøstelig og hysterisk, fikk ikke lov til å røre fingeren hennes engang. Smørte med litt aloe vera på etter at hun hadde sovna, og nå sitter hun og sutter på den fingeren.