Allergisk mot plaster

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg har ein gut som tydelegvis reagerer på plaster. Han fekk plaster hos tanta si pga eit innbildt sår, og ville ikkje ta det av igjen. Då eg fjerna det etter 3-4 dagar var fingeren hoven og full i blemmer. No, ti dagar etter plasteret vart fjerna er fingeren framleis sår, litt hoven, og huda skallar av.

No veit vi altså at guttungen ikkje bør gå med plaster lenger enn heilt nødvendig... Men finst det alternativ for dei som ikkje tåler vanleg plaster? Søstera hadde ein liknande (dog ikkje like ille) reaksjon på eit plaster som sat på i eit par dagar, så vi bør vel ikkje bruke vanlege plaster på ho heller.

Eg spurte om hjelp på apoteket, men den dama eg møtte var lite serviceinnstilt. Enten så fins det ikkje allergivenlege plaster, eller så kunne ho ikkje/ville ho ikkje gjere jobben sin.

Så - er det nokon her som veit litt meir om dette enn ei dame som BURDE vite det?

Jenta mi reagerer også på plaster men kunn disse tøyplastrene (brune)andre plaster har hun ikke reagert på,annet enn at hun kan bli litt rød,men det tror jeg mange blir.Man skal også passe på og ikke sette dem så stramt for da blir huden ofte fuktig og dermed hvit og bobblende under.

Jenta mi fikk brannsår av plaster da ho hadde vannkopper.
Og ellers så sitter merket etter plasteret igjen over lenger tid noen
ganger. På apoteket sier de bare at vi må bruke gasbind e.l. og tape.
Men det er helst i ansiktet, på armene og lårene ho reagerer da...
Vi fikk opplyst at det ikke er laga plaster til allergikere...

~Drutten~ skrev:
Datteren min fikk noe lignende (dog ikke like ille) av HansaPlaster (ikke helt sikker på navnet), og jeg kan kun bruke Salvequick plaster på henne.
Ellers kan man vel bruke gasbind/kompresser og plasterteip? Jeg vet det finnes plasterlim, men jeg vet ikke hvor heldig det er å bruke det i et sår som blør f.eks.....

Håper det snart blir bra igjen =)

PS: Plaster bør byttes daglig =)

Plasteret som vart brukt her var vel frå ikea trur eg søstera mi sa, det jenta vår reagerte på var Norgesplaster. Får prøve ut andre merker og/eller teip og gasbind.

Plasteret hadde nok vore bytta vesentleg fortare om det faktisk hadde vore eit sår der ja. Eg såg berre ikkje kva skade det kunne gjere å la det sitte på lenger når det ikkje var noko sår der i utgangspunktet og guten så veldig gjerne ville beholde plasteret han fekk hos tante. No veit eg bedre.

Får satse på at han ikkje treng plaster så ofte, og at når det først skjer, så er det små sår som ikkje treng å dekkast til over tid.

Back
Topp