Allergimedisin

Medulla spinalis

Glad i forumet
Noen som går på allergimed?? Jeg går på Telfast og er helt ulevelig allergisk på sommeren. Leser på tbl at man ikke bør bruke disse om det ikke er strengt nødvendig. Jeg faller i denne kategorien, da jeg ikke fungerer uten. Er likevel veeeldig usikker på hva jeg skal gjøre! Vil ikke sette meg selv før barnet heller!

Noen andre med samme problemet???

Du kan ikke bruke Zyrtec eller Cetirizin? Jeg sliter veldig med allergi til vanlig også. Fikk prøve en ny nesesprat i fjor, som hjalp bedre enn tabletter. Den het Avamys. Om den kan brukes av gravide, vet jeg ikke. Men anbefaler den om den kan brukes!

Det er fælt å være plaget av allergi.

Vil anbefale deg å spørre om muligheten for allergivaksinasjon (hyposensibilisering) når du ikke er gravid lengre :-)

Du kan bruke vallergan eller polaramin. ....

-=[herq]=-

Takk for mnge nyttige innspill. Ringte legen i dag og fikk beskjed om at jeg ikke fikk bruke telfast og avamys nå! Ingen allergimed før etter uke 15. Sist graviditet fikk jeg ikke før i uke 30. Åååh, luurer på hvordan dette skal gå! Begynner i ny jobb 17 juni :/ og jeg er Veeeldig allergisk!

Bruker Loratadin.. og så at den var trygg å bruke :) flaks.. har ikke tenkt over at jeg måtte sjekke opp d.. men den sto heldigvis på lista at den kunne brukes!

Ja, der står min også. Legen ville jeg skullevente til hvertfall etter uke 15 da altvar utviklet påen måte... Jeg må nesten se det ann utover sommeren. Kan ikke ligge strak en hel sommer

Back
Topp