Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allergimedisin til baby?
Gir de det til så små altså? Kan jeg spørre hvorfor?
Ingen erfaring, derfor jeg spørr litt![]()
Men hvorfor fikk du ikke flytende zyrtec? Det må jo ha vært mye enklere?Ja jeg fikk allergitabletter...
Han har vært ganske plaget av eksem med gule betennelser i.
Legen er nå ganske sikker på at det er staflykokker som har satt seg i sårene..
Men har sendt prøvene til dyrking for å være helt sikker..
Allergitablettene skulle hjelpe mot kløe.. Sånn at han slipper å klø så veldig;-/
Men å få i en liten tass på straks 4 mnd en allergitablett er jo ikkje det enkleste..
;(
Spør meg ikke;-/Men hvorfor fikk du ikke flytende zyrtec? Det må jo ha vært mye enklere?
Vi fikk flytende zyrtec til storebror når han var 1,5-2 år, han hadde da røde prikker på lårene som plaget han og det hjalp.Spør meg ikke;-/
Kanskje ikke den hjelper så mye mot kløe??
Har virkelig ikke peiling..
Noen som har brukt det?
De heter polaramin 2 mg.Vi fikk flytende zyrtec til storebror når han var 1,5-2 år, han hadde da røde prikker på lårene som plaget han og det hjalp.
Kan være at legen ikke har så kjennskap til medisin hos småbarn?
Ofte må man passe på at man får mikstur, hadde ikke fått i min 3 åring tabletter engang. For slik som de kjenner med tunga hadde den tabletbiten kommet ut fort.
Hvilken tablett fikk du?
Ja jeg var inne å leste på det selv, såg at det var riktig dosering jeg ogsåMåtte lese på felleskatalogen, http://www.felleskatalogen.no/medisin/polaramin-msd-562895, og ser at doseringen du har fått er riktig til spedbarn.
Og med en lege som er ekspert hadde jeg stolt på det, hadde det kun vært fastlegen hadde jeg desverre vært skeptisk. Men han kan nok jobben sin, men den kan fort gjøre babyen døsig noe som er greit på kelden![]()
Han får flaske ja, men legen anbefalte ikke å gi i flasken pga at det var lett at mye lå igjen i flasken...Jenta mi har samme, fikk det når hun var 1 1/5 ca. Hun tar halv pille morgen og kveld. Tar det mot pollen allergi. Jeg har knust pillen mellom 2 skjeer og blandet det med flytende og brukt sprøyte. Hvis han får flaske kan du jo blande det i der, får han noe fruktmos?
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Han får flaske ja, men legen anbefalte ikke å gi i flasken pga at det var lett at mye lå igjen i flasken...
Men jeg lurte også på om jeg kunne gitt i sprøyte med litt mme i?
Han får ikke fruktmos nei, kun sviskemos blandet i grøten på kvelden..