Allergi

Katta92

Elsker forumet
Marsboere 2020
September To Remember
Hvor tidlig har dere oppdaget allergi på deres små? Vi er to foreldre med allergi mot gress, pollen osv, og noe sier meg at frøkna har allergi mot noe også. Hun klør i det ene øyet, er rød rundt det og nyser masse..
 
Jeg er også allergisk mot gress + katt. Sett lille er rød på øyelokkene av og til, men usikker om det kan være allergi eller bare trøtthet. Også nyser han, men ikke merket noe økning/endring enn han har hatt hele tiden.
 
Jeg er også allergisk mot gress + katt. Sett lille er rød på øyelokkene av og til, men usikker om det kan være allergi eller bare trøtthet. Også nyser han, men ikke merket noe økning/endring enn han har hatt hele tiden.
Hmm. Det er det samme som her da, da vet jeg ihvertfall at vi er flere. Jeg vet ikke om jeg skal ta det med lege eller se det an, er også veldig usikker på om det er fordi hun er trøtt eller allergi.
 
Hmm. Det er det samme som her da, da vet jeg ihvertfall at vi er flere. Jeg vet ikke om jeg skal ta det med lege eller se det an, er også veldig usikker på om det er fordi hun er trøtt eller allergi.

Skal på 6 ukers kontroll om to uker, så tenker se det an frem til da :)
 
Skal på 6 ukers kontroll om to uker, så tenker se det an frem til da :)
Jeg skal på den på torsdag, fikk endelig bekreftelse fra jordmor på melding istad, så da får jeg sjekke opp også. Så slipper man gå å lure. Skulle egentlig hatt den forrige uke, for da var hun 6 uker, men da var det kaos på helsestasjon, så det ble utsatt :)
 
Samme her, han har ett rødt øye som det renner av nesten hele dagen. Det andre er helt fint. han nyser ikke sånn kjempemye 1-2 ganger om dagen kanskje :)
 
Eldste har hatt sånn øyegugg i vår og når da mini begynte å få tedensen (rødt øye som rant) så tok jeg det opp med legen (min 6 ukers kontroll). Han sa at når de er så små så er tårekanalene trange og blir lett tett. Så vask med saltvann (kjøpes på apotek). Jeg fikk resept på antibiotika om det sku utvikke seg, men det har det ikke gjort. Så den et ikke hentet.

Vil tippe det er det samme for dere. At det bare er tette tårekanaler. Men skader ikke å sjekke med en lege.
 
Back
Topp