Allergi

MammatilE

Glad i forumet
Jeg har ingen å aldri hatt noe allergi, men.sambo har hatt astma, er allergisk mot dyr og pollen. Har holdt vesla unna dyr til nå (er redd hun arver far sine allergier:-P) , men igår var vi på besøk hos noen med hund og den var jo veldig nysgjerrig på hva dette var spesielt hvis hun lagde lyd.
Helsesøster sa da hun var nyfødt, at pga far har hatt astma og har allergier burde vi holde henne unna ei stund. Glemte jo å spørre hvor lenge :-P
Lurte på om jeg er overhysterisk. Hun blir jo å være.borti dyr før eller siden uansett, jeg er bare redd for at hun skal utvikle allergi nå, hun er jo såå liten enda :-P 3 mnd og ei uke gammel:-)

Sendt fra mobilen min

Hei:-) jeg ville tatt det opp igjen enten med lege eller hs. Vi har mye astma og allergi i familien vår, men fikk faktisk aldri noe beskjed om å holde barna unna dyr ol. Den første tiden. Men vi var forsiktig, og tok alt veldig gradvis. Mener jeg kom over et sted at barn som omgås dyr får sjeldnere allergier... Om dette er reelt aner jeg ikke, og husker ikke kilden. Men håper dere finner ut av det. Er jo så kjedelig å unngå alt av dyr, ungene synes jo det er så gøy! :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fikk ikke vi beskjed om, og hele min familie har hatt barneastma og allergier. Her har vi to katter Trym koser mye med, og hund i hvert hjem vi besøker. Har ikke tenkt så mye over det egentlig. Tror ikke et møte med hund har så mye å si :-)

Ikke hørt om.
Her går storebror på klinikk for allergi. Spurte barnelegen ang dyre og pollenalleri. Å svare vi fikk var at barn får sjelden slike allergier det første leveåret :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Back
Topp