Allergi..

mariak

Glad i forumet
Ja, det er en ulempe med å være nygravid på våren og sommeren, er i utgangspunktet trøtt og sliten... Og dobbelt så trøtt med allergi, og kan ikke bruke allergimedisin nå, bortsett fra øyedråper... Vel vel, får bare bite sammen tennene og håpe på forståelse fra omgivelsene [8D]

har du pollenallergi? jeg har alltid haftd e og ved de to andre graviditetene så har jeg brukt en allergi medisin som heter poleramin eller noe sånt.. den får gravide ta.

Men nå er de skikkelig rart her, for jeg har ikke merket noe til min allergi i de hele tatt, og jeg har vært sinnesykt plaget førr.. merkeligt altså.. men håper den har dratt for at bli borte for alltid[:)]

ORIGINAL: Lille Luringen

har du pollenallergi? jeg har alltid haftd e og ved de to andre graviditetene så har jeg brukt en allergi medisin som heter poleramin eller noe sånt.. den får gravide ta.

Men nå er de skikkelig rart her, for jeg har ikke merket noe til min allergi i de hele tatt, og jeg har vært sinnesykt plaget førr.. merkeligt altså.. men håper den har dratt for at bli borte for alltid[:)]

ORIGINAL: Nikita86

Polarmin, eller hva det het, fikk jeg også bruke da jeg var gravid sist [:)]

Hmm, jeg ble frarådet det av fastlegen min sist, har googlet litt, og ser at legestanden har litt ulike meninger om dette.. [8|]

Back
Topp