Noen som har erfaring med det?
Hvilken type? Hvor ofte blir den tatt?
Kan den tas selv om en ammer?
Hvilken type? Hvor ofte blir den tatt?
Kan den tas selv om en ammer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge før sesongen må du ta den?Er vel to stk. Vaksine og kortison.
Kortison tar jeg før sommeren starter. Og da holder jeg meg ganske fin hele sommern ca. De verste dagene, si vi kjører forbi noen i slåtten, bør jeg ta en pille utenom. Men alt i alt, slipper jeg unna alt av ekstra medisin for det meste.
Kortison er kortvirkende da.
Pappa og lillesøster tar også kortisonsprøyta.
Høres magisk ut. Er kjempe plaget. Og føler jeg bare blir verre og verre.Jeg tok kortison-sprøyten i ti år, deretter fikk jeg ikke lov til å ta den mer pga bivirkninger. Kortison i så lang tid er jo ikke bra for kroppen. Men den fungerte kjempebra i de årene, jeg har alt av pollen allergier i tillegg til en del mat, midd, støv, dyr, osv. Måtte kanskje ta en tablett eller to ila sesongen, og øyendråper innimellom.
Har hørt veldig mye positivt om sprøyten/vaksinen som man tar hver tredje måned, dessverre har jeg for mye allergier, så alle legene jeg har snakket med sier at den ikke vil fungere på meg. Om den kan tas når man ammer vet jeg dessverre ikke, men ville hørt med legen om du er mye plaget. Jeg kjente ihvertfall stor forskjell til det verre når jeg gikk over på tabletter igjen, får liksom en del av sommeren ødelagt.
Tar den rundt en mnd førHvor lenge før sesongen må du ta den?
Tar vaksine. Føler den fungerer veldig bra [emoji4] må ta en tablett de aller verste dagene. Men har sluppet unna nesespray og øyedråper [emoji4][emoji4]