Allergi og spray..

Guria

Elsker forumet
Barer lurer litt jeg.. Jeg har allergi mot midd og tar cetrizin hver dag. Likevel er jeg snørrete nesten hele tiden, og nå som det begynner å bli vår har jeg blitt verre. Har brukt nesespray de siste par nettene for å få sove. Men neste uke skal jeg begynne på annen type spray ([:D]) og lurer liksom litt på hvordan sprayen påvirker slimhinnen i nesen?

Eh....jeg hvet ikke om jeg har lyst til å svare jeg - har mest lyst til å gjøre som strutsen nå og stikke hodet i sanden og tro at du ikke ser meg. Well well, jeg håper at det går greit fro deg - men du kan nok belage deg på enda mer nysing, men jeg håper du får mindre bivirkninger enn det jeg fikk med min første IVF, denne jeg holder på med nå er litt bedre - har ikke hovnet så mye opp i øynene denne gangen, også mindre nysing og enda ikke neseblod og hoven nese. Men dette får du ikke svar på før du starter opp hvordan du reagerer. Jeg tror at akpunkturen hjelper meg der denne gangen - midre alergiske reaksjoner

twinanne du er alltid så flink og rask til å svare! Ja husker at du har nevnt det med opphovenhet og en generelt kraftig reaksjon den første gangen. Vet du om en kan bruke vanlig nesespray når en bruker denne sprayen? Kan jo kanskje bruke saltvannsløsning da.. Klarer ikke å sove når jeg ikke kan puste med nesen min [&:]

Du kan bruke vanlig nesespray, men du må passe påat det blir litt tid imellom, husker ikke om det er 2 timer eller det holder med 1/2 til 1 time etter eller før du sprayer med Synarella eller den nesesparyen du skal bruke.

Back
Topp