Ja okei, hva skjer med kroppen min?! Jeg er i utgangspunktet allergisk mot epler. Tannkjøttet mitt hovner opp med en gang jeg tar en bit og jeg klør nedover i halsen. Likevel var det nettopp epler jeg hadde cravings på i sist svangerskap! Jeg bunkra opp antihistaminer, for epler bare måtte jeg ha, og tok en bit. Ingenting.. Det var rart. Jeg spiste et halvt eple før jeg ikke turte å utfordre skjebnen mer. Neste dag prøvde jeg uten antihistaminer, også et halvt eple, og det gikk fint! Så jeg gnafla epler til den store gullmedalje fram til oktober når jenta ville ut. Prøvde å spise et eple jeg hadde liggende her uten noe godt resultat.. Jeg hovnet opp og klødde som før..
Med dette friskt i minne prøvde jeg å spise et eple rimelig tidlig i svangerskapet, og jeg reagerte. Så prøvde jeg igjen idag, 9+5 og jaggu gikk det fint! Litt antydning til kløe, men jeg tenker at da går det rette veien, jeg tåler epler i dette svangerskapet også!
Hvor sært er ikke det?!
Med dette friskt i minne prøvde jeg å spise et eple rimelig tidlig i svangerskapet, og jeg reagerte. Så prøvde jeg igjen idag, 9+5 og jaggu gikk det fint! Litt antydning til kløe, men jeg tenker at da går det rette veien, jeg tåler epler i dette svangerskapet også!
Hvor sært er ikke det?!