Allergi mot myggestikk??!!!!

winterwonder

Forelsket i forumet
Tror eldste sønnen reagerer noe kraftig på myggestikk! Han ble helt hoven...først på armen...kjempe kul..så på begge anklene, nå har han blitt blå der også og fått blemme, er dette normalt??...kanskje greit å gå til legen?? Ser virkelig ikke pent ut...uff....å han klør...har fått en krem fra min mor...men tror jeg bør sjekke at det ikke kan være noe annet...(vet ikke hva det skulle være)...men greit å utelukke og finne ut av det....

Hadde fått sjekket det av lege ja. Får selv veldige reaksjoner av stikk, ikke påvist noe allergi med hovner veldig.. kan hjelpe med zyrtec.. og smør med kløedempende/kjølende krem..Her har det flere ganger endt opp med væskede sår og antibiotika.

Det hadde jeg gått til lege med! Jeg får noen skikkelige byller selv av myggstikk, men er pollenallergiker, så da bare hiver jeg innpå noe allergimedisin i håp om at det hjelper.

ok...vi skal til lege i morgen han er så hoven..at jeg er litt usikker på om han for på seg skoene...for håpe det demper seg litt i natt...eller no....

Loppebitt ? D lignet på d jeg hadde.. Takk kattepus for at du dro inn fuglelopper !!! Kanskje litt tidlig på året?

Helena 8/4-13 :D<3

Jeg er allergisk mot myggstikk, tar zyrtec når jeg får stikk. Når jeg får mygg stikk ser det ut som kjempe store vepsestikk. Kjempe stort, hovent og blemme ved stikk stedet. Xylocain bruker jeg å smøre på det er det samme som lokal bedøvelse og er det eneste som lindrer skikkelig.

Jeg er allergisk mot myggstikk, tar zyrtec når jeg får stikk. Når jeg får mygg stikk ser det ut som kjempe store vepsestikk. Kjempe stort, hovent og blemme ved stikk stedet. Xylocain bruker jeg å smøre på det er det samme som lokal bedøvelse og er det eneste som lindrer skikkelig.

ja...da er guttungen og far hos legen..så for vi se hva de sier

Hvordan går det med han?? :)

jepp trodde det nok var myggestikk han reagerte kraftig på....fikk allergi medisiner...som skal taes kun når han har hevelse etter stikk......som vil være hele sommeren ???...Bahh...vi bor jo liksom også kjempe landlig..kan jo ikke være sundt å ta den medisinen hele hver dag?? Han kommer jo til å få myggestikk om trent hele tiden i denne perioden av året...???

Han har blitt testet for mye rart også nå da...siden de nevnte på foreldre samtale at han har virket så slapp i det siste...så for svar på blodprøven om en ukes tid...

jepp trodde det nok var myggestikk han reagerte kraftig på....fikk allergi medisiner...som skal taes kun når han har hevelse etter stikk......som vil være hele sommeren ???...Bahh...vi bor jo liksom også kjempe landlig..kan jo ikke være sundt å ta den medisinen hele hver dag?? Han kommer jo til å få myggestikk om trent hele tiden i denne perioden av året...???

Han har blitt testet for mye rart også nå da...siden de nevnte på foreldre samtale at han har virket så slapp i det siste...så for svar på blodprøven om en ukes tid...
Så bra han blir testet litt grundigere også da, håper de finner ut av det og at han kommer seg ♡ du får snu på det og tenke at for han er det sunnere å ta medisinene enn ikke. Veeldig mange som tar det hver dag uten å ta skade av det :)

Back
Topp