Allerede....?

Klaramari

Glad i forumet
Er snart i uke 17, ikke spesielt mage men sitte på stol uten rygg eller forover bøyd går ikke uten at det gjør vondt i magen. Samt går jeg mer enn 15 min i strekk verker korsryggen :s
Føler slike plager ikke bør komme så tidelig... Flere som har det slik?

Jeg har EKSTREMT vondt i ryggen :(:(:(
Spesielt på kveldstid. Det gjør vondt over korsryggen, mellom ribbein og hofte.. helt sykt

Jeg syns ikke det er så uvanlig med slike plager så tidlig, segølgelig det gir litt mer mening vis en har en stor mage osv.
Jeg er 15 uker på vei og for ca 1-2 uker siden bjunte jeg å føle litt nedpress av og til, som fører til at jeg vagger av gårde som en høygravid mens jeg holder på magen :-O

Selv om du ikke har så stor mage så er tyngdepunktet endret litt, og i tillegg spiller hormoner inn. Så det er nok normalt.

Jeg syns ikke det er så uvanlig med slike plager så tidlig, segølgelig det gir litt mer mening vis en har en stor mage osv.
Jeg er 15 uker på vei og for ca 1-2 uker siden bjunte jeg å føle litt nedpress av og til, som fører til at jeg vagger av gårde som en høygravid mens jeg holder på magen :-O
er første gangs gravid og ikke hørt om
disse plagene så tidelig men godt vite det ikke er unormalt eller jeg er ekstremt dramatisk.. Haha jeg også tyr tiø vagge stilen Til tider

Mannen knar meg opp daglig nå, jeg knyter meg sånn bak i korsryggen og i bekkenfestene. Grusomt å gå om jeg ikke får løsnet på det. Kom denne uken.

Back
Topp