Allerede vann i kroppen???

lykke88

Forelsket i forumet
Var hos min fysio. her om dagen, fikk beskjed om att jeg har vann i kroppen ALLEREDE!!
Måtte være obs.. hvorfor?

Hmm.. hva kan jeg gjøre for å førebygge? :)

Syns dette er tidlig jeg da.. men kanskje vanlig?

Fikk også beskjed om att jeg ikke får lyfte noe særlig og har farer for åreknuter!! Hurra sier jeg!
 
svangerskaps forgiftning! vær obs... men supert at legen din merket det så tidlig syns jeg:) min lege merket ikke noe med meg, å jeg hadde sansynligvis det i noen uker...

Få i deg nok salt. spis kjøtt, ost, h-melk, farris (IKKE VANN)

:)

 


vi blir 4 i jan skrev:
svangerskaps forgiftning! vær obs... men supert at legen din merket det så tidlig syns jeg:) min lege merket ikke noe med meg, å jeg hadde sansynligvis det i noen uker...

Få i deg nok salt. spis kjøtt, ost, h-melk, farris (IKKE VANN)

:)


Kan man få det så tidlig????
Det var fysioen min.. Skulle si det til jormor..

Men mange sier man ikke skal ha salT? Hvorfor skal jeg det da? :)

Sikkert teit spm... men aner ikke! ;)

 


gullunge2012 skrev:


vi blir 4 i jan skrev:
svangerskaps forgiftning! vær obs... men supert at legen din merket det så tidlig syns jeg:) min lege merket ikke noe med meg, å jeg hadde sansynligvis det i noen uker...

Få i deg nok salt. spis kjøtt, ost, h-melk, farris (IKKE VANN)

:)


Kan man få det så tidlig????
Det var fysioen min.. Skulle si det til jormor..

Men mange sier man ikke skal ha salT? Hvorfor skal jeg det da? :)

Sikkert teit spm... men aner ikke! ;)


Nei, du har nok ikke det nå så tidlig.. men fysio mente helt sikkert at du skal være obs hvis du får mer vann i kroppen:)
ja, alle sier det.. husker det selv fra forige svangerskap... jeg kan skrive om det senere:) husker ikke alt i hode, men har fått skriv på det:)

 


vi blir 4 i jan skrev:


gullunge2012 skrev:


vi blir 4 i jan skrev:
svangerskaps forgiftning! vær obs... men supert at legen din merket det så tidlig syns jeg:) min lege merket ikke noe med meg, å jeg hadde sansynligvis det i noen uker...

Få i deg nok salt. spis kjøtt, ost, h-melk, farris (IKKE VANN)

:)


Kan man få det så tidlig????
Det var fysioen min.. Skulle si det til jormor..

Men mange sier man ikke skal ha salT? Hvorfor skal jeg det da? :)

Sikkert teit spm... men aner ikke! ;)


Nei, du har nok ikke det nå så tidlig.. men fysio mente helt sikkert at du skal være obs hvis du får mer vann i kroppen:)
ja, alle sier det.. husker det selv fra forige svangerskap... jeg kan skrive om det senere:) husker ikke alt i hode, men har fått skriv på det:)


Hvis du kan skrive om det hadde det vært fantastisk!!!!
Tusen takk!!! :)
Er liksom nytt for meg, å vil gjøre alt for å førebygge mest mulig!! :)))

 
Synes jeg har kjent det innimellom, men det hender jeg får uansett om jeg er gravid eller ei. Mamma har det også. Spes. på varme dager er det liksom som at beina mine kjennes litt vassne, men jeg ser ikke vannet da. Sist var jeg så chubby i beina at jeg kunne stikke fingen inn i det og det ble et hull der.
 


vi blir 4 i jan skrev:
svangerskaps forgiftning! vær obs... men supert at legen din merket det så tidlig syns jeg:) min lege merket ikke noe med meg, å jeg hadde sansynligvis det i noen uker...

Få i deg nok salt. spis kjøtt, ost, h-melk, farris (IKKE VANN)

:)


Feil:) Når man har vann i kroppen skal man drikke mye vann. Det står overalt i gravidblader og på nettet.

Også syns jeg det høres rart ut å spise salt mat ettersom salt binder vann. Eller er det fett det binder? I slankesammenheng. Nei, nå ble jeg usikker. Men viktig å drikke vann iallefall:)
 
Det har jeg lurt på om jeg har også. Har fått så hovene ankler, og føler meg så rund i ansiktet inni mellom. Men absolutt ikke alltid.

Drikk mye vann, og hold deg unna de matvarene som er vanndrivende. Drikker du feks 1 kopp kaffe, så burde du drikke 2 glass vann etterpå :)
 


Pucca skrev:


vi blir 4 i jan skrev:
svangerskaps forgiftning! vær obs... men supert at legen din merket det så tidlig syns jeg:) min lege merket ikke noe med meg, å jeg hadde sansynligvis det i noen uker...

Få i deg nok salt. spis kjøtt, ost, h-melk, farris (IKKE VANN)

:)


Feil:) Når man har vann i kroppen skal man drikke mye vann. Det står overalt i gravidblader og på nettet.

Også syns jeg det høres rart ut å spise salt mat ettersom salt binder vann. Eller er det fett det binder? I slankesammenheng. Nei, nå ble jeg usikker. Men viktig å drikke vann iallefall:)


Signerer denne. Det er helt motsatt av det alle andre anbefaler. Vann skal fordrive vann og holde deg unna salt.
 
Masse vann ja, og LITE salt som vil binde vannet  kroppen!!!!!!
 
neineinei:) bare vær uenige folkens, men salt er bra, vann er ikke bra! drikk farris istede for vann!
 
Neineineinei......jeg er IKKE enig!!!! Hehehe. Hvem har fortalt deg dette??? Det strider mot ALT jeg har lært under min utdannelse hvertfall!!!
 
har skrevet ett innlegg om dette her inne:)
 
Back
Topp