allerede på pasienthotellet

Buebe0708

Elsker forumet
etter å hatt rier i 8 timer sist natt har jeg nå blitt overført til pasienthotellet. 2 uker tidligere enn opprinnelig tenkt. er sliten etter ei natt med lite søvn og masse ekstra pga premature rier. mannen har akkurat kjørt hjem til guttene, så nå ble det ensomt.

Uff, å være alene på sykehus er utrolig kjipt! Prøv å hvile og sove, da får du tiden til å gå og så trenger du å spare på kreftene!
Lykke til, håper alt går bra med deg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

har heldigvis ikke rier, kun kynnere.

får tida til å gå med tv og lesing. i morra får jeg min data og strikketøyet.

har endel søvn å ta igjen, så i dag er ikke vanskelig med å ta det med ro. men er ikke lett å gå fra 100 til 0... er psykisk ikke helt klar for denne "ferien" enda

da har jeg fått beskjed at jeg skal være her til mandag. Da blir det kontroll og det avgjøres om jeg får reise hjem til uke 36 eller bli her til jenta er ute.

Håper på det første. Å være her fra uke 34 til jenta kommer er forferdelig lenge. Selv om guttene kom før termin er det jo ikke sagt at baby i magen også gjør det... Hadde vært deilig å kunne være hjemme litt, selv om det bare er snakk om 1,5 uker.

Håper du får reise hjem! Den 1,5 uka blir nok helt magisk om du får tilbringe den i eget hus :)

Jeg er og på pasienthotell. Har vært her siden onsdag. Får vite på tirsdag hva som er planen videre etter ul. Må være her til babyen kommer. Er 36+2

Jeg er og på pasienthotell. Har vært her siden onsdag. Får vite på tirsdag hva som er planen videre etter ul. Må være her til babyen kommer. Er 36+2

Hvorfor må du være på hotell? Jeg er bare kommet til 34+2, akkurat to uker mindre enn deg. Så tida fra nå til en fødsel blir veldig lenge om jeg ikke får en friuke hjemme :-(

Fordi vi bor et stykke fra sykehuset, og vil ikke rekke inn i tide hvis det skulle skje noe akutt. Hadde morkakeløsning forrige svangerskap og da rakk vi det akkurat. Bodde i Oslo da, og ikke på ei øy i havgapet.

Hvorfor er du på pasienthotellet?

bor 1 time unna sykehuset. Hadde uplanlagt hjemmefødsel sist (hele fødsel tok 1time10min). Derfor skulle jeg uansett inn på pasienthotellet i uke 36 engang. Men siden jeg hadde premature rier på tirsdag er jeg alt her.

Jordmødre/legene blir ikke helt enige fram til nå hvor lenge. Alt avgjøres på kontroll på mandag, da vet jeg mere

Back
Topp