Allerede handlet litt jeg *gal*

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Haha idag har jeg vært og kjøpt noen søte, bittesmå plagg til minime i magen!! Herregud, helt håpløs jegMen var litt sånn feiring at jeg har rundet 12 uker og alt så bra ut på ULemoticon
Ble en ulldress, ullbody, ullue og et sett med lue/votter/sokker! Liker salg

You craazy girl ;)
Det er låv det da:) Jeg kjøpte en hvit strikkejakke for flere uker siden :P
Men når du har bikka 12 uker så ser jeg ikke problemet, koos deg med babyshoppinga :D
Jeg har så mye fra førstemann, så regner ikke med det blir særlig shopping før jeg vet kjønnet, med mindre jeg kommer over noe helt utrolig lekkert på salg :P

Du kan jo legge ut bilde av det du kjøpte i den tråden på "februarjentenes viktigste tråder" , klær og utstyr til babyene:)

Jeg ser jo nå at du allerede har gjort det
Får noen nusselige babyklær <3

Jeg har også sååå lyst til å shoppe!!
Fant noen kjempe fine håndklær (med hette) og tepper og sengetøy som var grå og beige, kjønnsnøytrale klær :)  Hadde såå lyst til å kjøpe, men det er så flaut når jeg ikke ser en milimeter gravid ut engang, enda....

Begynner vel etter ordinær UL i september :)

Jeg kjøpte en body og liten hvit kosedress allerede FØR jeg var gravid jeg, hihiih... så du er ikke gal,bare helt normal :p Eller er vi alle gale? : Har laget en stor babykurv med ting jeg har foreløpig.. er bare 11+4 på vei,så har ikke shoppet så mye.. Men har et par bodyer, 2 dresser, 2 søøte smekker jeg fant i sverige og noe småtteri ;) Skal roe meg litt ned nå,og heller kjøpe mer etter den ordinære ultralyden..da håper jeg på å hvite kjønnet og.. ;) foreløpig har jeg bare kjøpt hvite klær som passer begge kjønn ;)

Så morro! :) Her har gubben bedt meg vente til vi har vært på ferie.. :p

Har masse etter dattera mi, så vi må bare vente til neste UL for å dobbeltsjekke at det faktisk er gutt eller om tisseladden har blitt ei kjønnsleppe ;-) Er det jente igjen så trenger vi ikke handle inn noenting utenom ny vogn. Er det gutt så må vi jo starte på guttegarderobe...

Åååh, så deilig å ha alt av klær og sånn fra før da :) Vi får nok et par poser fra noen venner av oss+ at mamma har maasse hvis det blir jente.... Gleder meg til å få vite kjønnet! :D

kjæresten har alt kjøpt minimini-sko ("lært av deg, kjøpt på salg" sa han ^^ ) allerede i uke 8 ca og jeg har akkurat fått diiiiger pakke inn dørene med et tonn (neida, bare nesten, 2,6kg) med tøybleier helt fra australia såååå...vet ikke om jeg er så mye bedre altså ^^

Haha godt det ikke er bare meg!! Sambo ble lettere oppgitt over meg da jeg kom inn døra.. hehe!!

Men har også masse etter storebror så om det er gutt er det ikke såå mye jeg trenger heller men bare ELSKER newbie serie på KappAhl og ull er jo alltid veeeldig fint (liker å tro det selv hvertfall)om vinteren!! hehe.. Om det er jente blir det ny garderobe her også gitt!!! Ikke mye nøytralt her fra sist... hehe!!

Back
Topp