Allerede fått litt mage?

Babyfever2023

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei! Er det noen som er flergangsfødende her inne som allerede har begynt å få ei fin kule? :Heartred Jeg er andregangsfødende og er 8+3 i dag. Buksene har blitt stramme og magen står ut. Det virker som om livmor allerede har «laget plass».. Andre? :happy::Heartpink
 
Last edited:
Hei! Er det noen som er flergangsfødende her inne som allerede har begynt å få ei fin kule? :Heartred Jeg er andregangsfødende og er 8+3 i dag. Buksene er allerede blitt stramme og magen står ut. Det virker som om livmor allerede har «laget plass».. Andre? :happy::Heartpink
6+3 og føler det samme. MEN i midt tilfelle tror jeg det er jeg som slapper mer av med magen når jeg vet jeg er gravid + ganske oppblåst :joyful:
 
Jeg er helt sykt oppblåst.. vet ikke evnt om magen blir å komme så mye tidligere, siden jeg fødte i uke 25 sist
 
Ekstremt oppblåst , spesielt på kvelden .
Så jeg lever i kosebukse , gravidbukser og joggebuksene til samboeren for tiden :)
 
Gravid med tredje og hadde den samme tanken i morges (6+6 i dag). Måtte liksom ha tightsen over magen.. Men tror nok det er mest oppblåst (hjelper ikke med all progesteronen jeg tar).
 
Er 7+6. Har vært oppblåst i ett par uker. Nå passer ikke dongeri eller turbukser lengre. Må gå over til gravidebukser etter juleferien. Føler det ser ut som at jeg er 4 måneder på vei. Veldig spent på hvor fort stor jeg blir denne gang. Er tredje graviditet.
 
Baby nummer 3, har vært oppblåst siden før positiv test. Husker jeg sendte bilde til ei venninne 4 dager før jeg i det hele tatt tenkte på en test. Foodbaby skrev jeg på bildet, følte meg så stor etter kveldens middag.
Har hatt ustabile sykluser etter jeg startet på ny prevensjon, så jeg tenkte ikke i det hele tatt at jeg kunne være gravid.
4 dager etter bildet ble sendt så ble jeg jo ikke mindre og puppene ble stadig ømmere. Testen var positiv før jeg la den på benken. Nå har jeg kun en jeans som passer, men må bruke strikk på knappen. Har bestilt mammatøy, siden jeg har gitt bort alt jeg en gang hadde.
 
Sniker fra september;
Kan det komme så fort? tenkte å holde det hemmelig/skjult frem til uke 12 for kollegaer:angelic: Er andregangsgravid, fikk mage i uke 14 sist.
 
Sniker fra september;
Kan det komme så fort? tenkte å holde det hemmelig/skjult frem til uke 12 for kollegaer:angelic: Er andregangsgravid, fikk mage i uke 14 sist.
Jeg holdte der skjult til uke 17 på jobb med nummer tre uten problemer (da fortalte jeg det)! Vi ser det ofte mye raskere selv, enn hva andre gjør...
 
Følte egentlig ikke jeg hadde fått noe mage, helt til mannen tok meg på magen og kommenterte det :hilarious:
Kan nok være at det bare er 3 måneder siden jeg var gravid, og at det er fjerde graviditeten. Sist så klarte jeg å vente med gravidbukser til uke 12, men nå har jeg alt lurt frem noen joggebukser :hilarious:
Håpet er jo å holde det skjult til februar, men vi får se. 8+4 idag, 9+4 i følge ultralyd :cat:
 
8+6 ganske oppblåst, holder inn magen så godt jeg klarer på dette bildet. Gifter meg på fredag så da er det vel ingen vits å ikke si noe i bryllupet. Fødte (stillefødsel) i svangerskapsuke 34, 10 August 2023
 

Vedlegg

  • IMG_0837.jpeg
    IMG_0837.jpeg
    430 KB · Visninger: 85
Jeg er så redd for at det skal være tvillinger, føler meg enorm og helt fylt av baby allerede :dead: Baby nr 3, 8+5 i dag.
 
Jeg er 6+5, og har est ut i jula. Kosa meg med alskens før kvalmen og oppkasten er slått inn nå. Men er veldig oppblåst, så er nok mest drt!
 
10+1, var veldig oppblåst tidligere i svangerskapet, men har avtatt mye nå. Har en liten dump helt nederst på magen :D
 
Følte egentlig ikke jeg hadde fått noe mage, helt til mannen tok meg på magen og kommenterte det :hilarious:
Kan nok være at det bare er 3 måneder siden jeg var gravid, og at det er fjerde graviditeten. Sist så klarte jeg å vente med gravidbukser til uke 12, men nå har jeg alt lurt frem noen joggebukser :hilarious:
Håpet er jo å holde det skjult til februar, men vi får se. 8+4 idag, 9+4 i følge ultralyd :cat:
Jeg var også gravid tidligere i høst og kom nesten til uke 12. Trodde jeg bare var litt oppblåst og hadde eser ut litt men var tydelig at jeg allerede da hadde hatt mage i 2-3 uker. For to uker etter aborten var magen helt borte igjen :pSpent på hvordan den er rundt uke 9 denne gangen når det er så kort tid siden siste graviditet:laughing002
 
Jeg var også gravid tidligere i høst og kom nesten til uke 12. Trodde jeg bare var litt oppblåst og hadde eser ut litt men var tydelig at jeg allerede da hadde hatt mage i 2-3 uker. For to uker etter aborten var magen helt borte igjen :pSpent på hvordan den er rundt uke 9 denne gangen når det er så kort tid siden siste graviditet:laughing002
Merkelig det der. Jeg var gravid frem til uke 16 sist, og hadde null problemer å holde det skjult. Nå er det derimot vanskelig. Vurderer faktisk ikke å si noe om graviditeten, og heller gå i litt trangere klær i starten av februar. Og se om noen tør å spørre :hilarious:
 
Back
Topp