Allerede bortskjemt

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Mannen klarte ikke å vente lenger, så nå er både barneseng og barnevogn med alt av tilbehør vi trengte bestilt :D:hilarious: Var litt småskummelt og veldig stas! Vi venter vår første så har ingenting fra før. Ble bugaboo fox 3 vogn og Leander classic seng. Falt pladask for begge deler :D:Heartred

Andre som har handlet inn ting allerede?

Har handlet noen småting. 40% på alt til barn på kid nå, handlet gulpekluter og sengetøy.
Bestilte vippestol og badebalje på barnashus i går, 25% for medlemmer denne helgen på mange varer. Og så har jeg kjøpt noen klær nå som vi vet kjønnet

Har handlet noen småting. 40% på alt til barn på kid nå, handlet gulpekluter og sengetøy.
Bestilte vippestol og badebalje på barnashus i går, 25% for medlemmer denne helgen på mange varer. Og så har jeg kjøpt noen klær nå som vi vet kjønnet

Så koselig :Heartred Må også bli flink til å benytte gode tilbud når jeg kommer tilbake til Norge (er for tiden i utlandet). Og der fikk jeg noe å sette på lista: Badebalje :-)

Vi har det meste fra førstemann. Et lite tips til de som skal kjøpe badebalje, kjøp et med høyt stativ. Vi endte opp med å nesten aldri bruke badebalje, fordi det er sinnsykt tungt for ryggen å sitte å bade babyen, og blir verre jo større baby blir:bag: Nå har vi badekar, så har som regel bare endt med å bade sammen med baby fordi det er lettere.

Må nok ellers kjøpe litt nytt tøy og tenker jeg, synes vi hadde litt for lite sist i nyfødtperioden (ting ble oftere gulpet og bæsjet ut enn forventa:dead:). Så kjekt å ha litt å gå på!

Mannen klarte ikke å vente lenger, så nå er både barneseng og barnevogn med alt av tilbehør vi trengte bestilt :D:hilarious: Var litt småskummelt og veldig stas! Vi venter vår første så har ingenting fra før. Ble bugaboo fox 3 vogn og Leander classic seng. Falt pladask for begge deler :D:Heartred

Vi har en del fra førstemann, men vi har nettopp kjøpt ny vogn og stelleveske. Har også kjøpt litt klær de siste ukene. 19+6 idag. :Heartred
Er i skikkelig nestingmodus om dagen, så vanskelig å ikke gå amok å kjøpe alt man kommer over. Er så mye fint!

3. barn her så har mye fra før men planlegger å kjøpe ny vogn selvom jeg allerede har 2 brukbare vogner, må jo ha noe nytt til den nye babyen…:angelic::smiley-ashamed008

Vi kjøpte Leander Classic sengen til første som vi har brukt til nummer 2 også så den går automatisk i arv til 3. da vi begge elsker den ❤️ Så det valget kommer dere ikke til å angre på:)

3. barn her så har mye fra før men planlegger å kjøpe ny vogn selvom jeg allerede har 2 brukbare vogner, må jo ha noe nytt til den nye babyen…:angelic::smiley-ashamed008

Vi kjøpte Leander Classic sengen til første som vi har brukt til nummer 2 også så den går automatisk i arv til 3. da vi begge elsker den ❤️ Så det valget kommer dere ikke til å angre på:)

Å, så bra å høre at dere er så fornøyd med sengen :D Og det er klart at den lille trenger noe nytt også ... ;) hihi

Back
Topp