Allerede babymage???

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Før jeg fant ut at jeg var gravid har jeg prøvd å gå ned i vekt og krympet da inn noen cm rundt midjen, mens i dag når jeg tok midjemål så var plutselig de cm og vel så det kommet tilbake. Kan det hende jeg allerede begynner å få babymage? Venter barn nr 2, men er kun 5 uker på vei. Syntes det var veldig tidlig i såfall. Noen som vet?? :)

Tenker kanskje at du kan være litt oppblåst? Livmoren er ikke så høyt oppe at det vil synes på magen tror jeg.. Men er hvertfall veldig vanlig å være litt oppblåst.. Er det selv, og føler magen er litt større enn vanlig. :)

Jeg er veldig lita a meg, og gikk fort til min normalvekt etter fødselen, men er jo tre år siden, men er sykt OPPBLÅST NÅ:P

Takk for svar dere :) Ja, er nok sikkert bare veldig oppblåst da.. Flere cm jo hehe, fikk nesten sjokk når jeg målte meg :P hehe

jeg er 7 uker på vei og ser ut som jeg er 4mnd på vei... helt sykt, får ikke skjult magen.... dette er nr 2, og magen min var tydelig framme i uke 12 sist :p

jeg er 7 uker på vei og ser ut som jeg er 4mnd på vei... helt sykt, får ikke skjult magen.... dette er nr 2, og magen min var tydelig framme i uke 12 sist :p

Fin mage du har :) Jeg er sykt godt polstra på megen hehe og etter forrige svangerskap fikk jeg også litt heng(uff) så er liksom så vanselig å bedømme helt nederst nå så tidlig.. men jeg er nok veldig oppblåst så får nok bare vente å se. Er bare så spent for jeg gleder meg sånn, samtidig som jeg er fryktelig redd for at det skal gå galt..

Fin mage du har :) Jeg er sykt godt polstra på megen hehe og etter forrige svangerskap fikk jeg også litt heng(uff) så er liksom så vanselig å bedømme helt nederst nå så tidlig.. men jeg er nok veldig oppblåst så får nok bare vente å se. Er bare så spent for jeg gleder meg sånn, samtidig som jeg er fryktelig redd for at det skal gå galt..
på dette bilde er jeg bare fire uker :P Dobbelt så stor nå... Det går nok bra skal du se :) Positive tanker er viktig :)

på dette bilde er jeg bare fire uker :p Dobbelt så stor nå... Det går nok bra skal du se :) Positive tanker er viktig :)

Oi så gøy med skikkelig mage da :D Ja, tenker positivt.. men man har det jo litt i bakhodet at det kan gå galt også. Tør ikke glede meg for mye heller enda så tidlig hvis du skjønner :)

Oi så gøy med skikkelig mage da :D Ja, tenker positivt.. men man har det jo litt i bakhodet at det kan gå galt også. Tør ikke glede meg for mye heller enda så tidlig hvis du skjønner :)
Skjønner det :) Har selv aldri opplevd sa eller noe sånt, men kjenner på redselen for å miste jeg også... Man vil jo så veldig dette her <3

Back
Topp