Allerede 8 april, og det er en torsdag

Looney

Forumet er livet
VIP

Nå er det nok med hoste. Har hostet i nesten to måneder nå og er lei. SKal til legen snart. Hostet i 3 timer i strekk i natt og er rimelig sliten. N skal i bhg og jegvil trene men vil se ann hosten først. Også må jeg shoppe litt i dag[:)]

N kom hit nå og se sa: "gjett hvilken hånd". og holdt hendene frem mot meg slik at jeg skulle velge. Jeg valgte hånd og der var det ingenting, men det var det ikke i den andre heller[:D][:D]

God morgen alle sammen! [:)]

Her ble jeg vekt halv 9, da syntes sambo og Tobias at det var på tide jeg stod opp! [;)] Sambo hadde vært oppe siden 7, og ungene siden halv 8. Formen er fremdeles som før, altså ikke på topp, men jeg er ikke døden nær heller. Nå begynner jeg å bli kraftig lei da, for jeg vil TRENE!!!! Har jo nesten ikke fått trent i påska, siden jeg jobba eller var på fjellet. Og nå er jeg bare sjuk, sjuk, sjuk. Drittlei. Jeg blir jo sliten av å rocke med rockeringen til og med, men prøver å stå litt med den på kveldstid nå mens jeg er dårlig i det minste, selv om det er mye mindre enn jeg pleier til vanlig.
I dag har vi nada planer. Ute regner det, så frister ikke å være ute heller. Må på butikk snart da, vi er snart tomme for paracet, og det går jo ikke. Har lyst på noe godt til middag i dag, men tenker som så at det er jo ikke noe vits i, for jeg kjenner ikke smaken på maten uansett, hehe!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God bedring Looney!

Nå kommer snart mamma, stefaren min, søstra mi og kjæresten hennes. De skal være her til søndag siden vi har navnefest for Sivert på lørdag. Det blir så koooselig![:)]

God bedring til alle syke! Bank i bordet så har faktisk Hannah vært frisk et helt år nå!! [:D] Hun har jo litt forkjølelse men ingen feber eller syke dager fra bhg på et helt år![:)]

Tilbake fra legen, endelig[X(] Blodprøver i lange baner og pustetester mm. Hun sa jeg kanskje har hatt lungebetennesle, kikhoste eller mykoplasmainfeksjon. Og ba meg gå til legen tidligere neste gang. Men jeg hoster og er tett hele året så er så vant med dette. Fått div pustemedisiner og kortisontablettkur, så da går det vel over snart. Fikk forresten parkeringsbot hos legen og fordi det tok så lang tid og jeg gadd ikke løpe ut å putte på mer penger. Den betaler jeg og sier ingenting til samboeren. Han synes nemlig jeg er så sløv med slike ting, og det har han helt rett i[:D][:D]

Uvenn med postbanken har jeg blitt også, allerede FØR jeg har åpnet konto der[8|][X(] Fikk ikke åpne konto uten å ha med pass nemlig. Jeg hadde med førerkort og to bankkort men det var visst ikke bra nok[:'(][:@]

Ble skikkelig dårlig og trøtt av de tablettene og sovnet tvert på sofaen. Sov i halvannen time faktisk. Sterke greier muligens? Fortsatt litt uggen men må hente N i bhg for gubben kommer ikke rett hjem fra jobb og rekker ikke bhg.

Vil trene etterpå og jeg[&:][&:]

Salikatt Looney, kjenner du ikke smerte du? God bedring hvertfall!

Jeg har vært på reisefot på jobben i dag. Er forsåvidt på reisefot akkurat nå, for jeg er på vei hjem nå, og det er bra for jeg trodde det skulle bli sene kvelden før jeg kom meg hjem. Nå ser det ut til at jeg klarer å være hjemme til halv åtte, sent nok det[:)]

ORIGINAL: McMor

Salikatt Looney, kjenner du ikke smerte du? God bedring hvertfall!

Jeg har vært på reisefot på jobben i dag. Er forsåvidt på reisefot akkurat nå, for jeg er på vei hjem nå, og det er bra for jeg trodde det skulle bli sene kvelden før jeg kom meg hjem. Nå ser det ut til at jeg klarer å være hjemme til halv åtte, sent nok det[:)]

Kjenner i hverfall ikke egne begrensninger. For dette er ikke første gang jeg går altfor lenge før jeg kommer meg til legen[:)]

Sjefen er lagt og jeg skal lure med meg gubben til sengs så jeg slipper begynne med oppgaven min enda[:D][:D]

Haha, god plan Looney! [:D]

Hvor lenge tar det før man merker at penicilin virker? [8|] Synes ikke jeg er det spor bedre jeg! I morgen MÅ jeg være bedre, for da blir jeg alene med ungene igjen.
Ungene har lagt seg, men sover ikke enda hører jeg. De sovner vel anytime, de er trøtte begge to. Jeg skal straks se Tangerudbakken, før jeg skal manne meg opp til å ta en dusj. Er så iskaldt på badet siden varmen har slått seg av, så dusjing er en pine!

Så tilbud fra Eurosko i dag der de hadde tilbud på "pakke" med joggesko og sandaler til 499. Lurer på om jeg skal kjøpe det til lillemor.... har egentlig kjøpt et av hvert par i Barcelona, men hun må jo ha et barnehagesett og..eller?

gubben gikk fem på han[:D][:D][:D]

Nå er paradise ferdig og jeg tar med min hanglende kropp til sengs. I morgen skal det trenes altså, iallefall en rolig økt om jeg hoster bittelitt mindre.

Oppgaven har visst hatt hviledag i dag[:D]

Back
Topp