Aller siste innkjøp før fødsel:-)

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
14180284061501557379177.jpg Var ikke denne litt koselig da? Dust nattlys som jeg skal bruke når jeg ammer, så våkner forhåpentligvis ikke mannen altfor mye, og letter å sovne igjen for meg og baby også. Måtte ha noe batteridrevet, for har ikke strømuttak på den veggen senga står ved, og orker ikke skjøteledninger over hele rommet. Blir spennende å se hvor ofte storesøsknene stikker av med den bare...har måttet gjemme den nå...

Den så jo kjempe praktisk ut:)
Jeg kjøpte noe ala det samme på IKEA men den har havna på storebror sitt rom for LENGE siden

ImageUploadedByBV Forum1418030554.131609.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418030574.430217.jpg

Her fikk vi denne av svogeren å dama hans :) lyser nok til at jeg kan se. Men ikke så mye at man blir lys våken alle mann :)

Kjempe kjekt med litt "lune" lys på rommet når man skal amme eller gi mat, vil jeg tro ;)

Jeg har ganske behagelige lampeskjermer på soverommet og med svake perer. Evt. Har jeg en svakere i skuffa hvis det blir for sterkt. Mannen sover uansett.. han kan sove gjemmom krig skulle jeg tro. XD

Men på badet har jeg satt en nattlampe i kontakta. Slår seg på når det blir mørkt. Greit ved bleieskift.

Den var skikkelig koslig da. :) Tenker at et svakt lys man kan slå av og på fra senga er veldig greit å ha ved amming. :)

Jeg har ganske behagelige lampeskjermer på soverommet og med svake perer. Evt. Har jeg en svakere i skuffa hvis det blir for sterkt. Mannen sover uansett.. han kan sove gjemmom krig skulle jeg tro. XD

Men på badet har jeg satt en nattlampe i kontakta. Slår seg på når det blir mørkt. Greit ved bleieskift.
For oss har det vært et must med svakt nattlys. De vanlige nattbordslampene funka IKKE da jeg skulle amme førstemann - det ble jo helt lyst.

Ja, trenger lys til bleieskift også - men pleier å ta det i barnesenga. Legger et stort badehåndkle under baby og over kantene på senga (i tilfelle sprut...) og har bleier og våtservietter klare ved senga. Syns babyen sovner mye lettere etterpå når jeg gjør det sånn:-) Har opplevd at de har sovna før jeg er ferdig å skiftd på:-) Men selvsagt - ofte må pysjen skiftes og baby vaskes litt mer, og da må en bare ut på badet. ..

Vis vedlegget 92614 Var ikke denne litt koselig da? Dust nattlys som jeg skal bruke når jeg ammer, så våkner forhåpentligvis ikke mannen altfor mye, og letter å sovne igjen for meg og baby også. Måtte ha noe batteridrevet, for har ikke strømuttak på den veggen senga står ved, og orker ikke skjøteledninger over hele rommet. Blir spennende å se hvor ofte storesøsknene stikker av med den bare...har måttet gjemme den nå...

Hvor er den kjøpt? :D

For oss har det vært et must med svakt nattlys. De vanlige nattbordslampene funka IKKE da jeg skulle amme førstemann - det ble jo helt lyst.

Ja, trenger lys til bleieskift også - men pleier å ta det i barnesenga. Legger et stort badehåndkle under baby og over kantene på senga (i tilfelle sprut...) og har bleier og våtservietter klare ved senga. Syns babyen sovner mye lettere etterpå når jeg gjør det sånn:-) Har opplevd at de har sovna før jeg er ferdig å skiftd på:-) Men selvsagt - ofte må pysjen skiftes og baby vaskes litt mer, og da må en bare ut på badet. ..
Lampa er veldig svak på rommet for har ei så jeg kan sette på på natta uten å bli våken liksom. Og ei over som evt. Leselys.

Smart å skifte i senga. Vi har moseskurv på rommet vårt i starten. Og når hun skal over på sitt rom/si seng så har vi stelleplass der.

Jeg har en rosa krystallampe som gir herlig dempet belysning som jeg kan bruke på soverommet, og en grønn Spöka fra Ikea som man bare slår på hodet for å få lys i. Men belysning på badet burde jeg også tenke på ja, der er lyset superskarpt og sikkert utrolig irriterende for små trøtte øyne.

Jeg har en rosa krystallampe som gir herlig dempet belysning som jeg kan bruke på soverommet, og en grønn Spöka fra Ikea som man bare slår på hodet for å få lys i. Men belysning på badet burde jeg også tenke på ja, der er lyset superskarpt og sikkert utrolig irriterende for små trøtte øyne.
Du får kjøpe deg en harepus:-) Den er jo uten ledning, så bare å ta med seg:-)

Dere kan montere dimmer på lyset på badet. :) Vi har det på spottene. Veldig greit at de skrus på med samme lysnivå som de hadde da vi skrudde dem av. Da kan vi dimme helt ned før vi legger oss og slår av lyset. :)

Back
Topp