Aller første morsdag

synmik89

Forelsket i forumet
I morgen er det min aller første morsdag. Og selv om det ikke blir kake eller noe denne gangen så er det allikevel kjempe kos å tenke på. Skulle egentlig dra til min mor som bor i mehamn men "ole" ville det annerledes. Så vi drar dit neste helg i stede for. Da blir d kake og kos hele helgen med mamma og samboeren hennes og oss tre.

Ligger i senga og hører på stormen ute. I grunn ganske beroligende.

Ønsker alle sammen en kjempe flott morsdag.

Det blir min første morsdag også! :D Var litt spent på om mannen husket/visste det, men det har han tydeligvis husket på. :D Jeg fikk velge middagen i morgen (elgsteik nam!!) så han skal stelle i stand. :) Gleder meg! :)

Kos dere alle sammen! :D

Last edited:
Min første morsdag <3
Nå sitter jeg i senga under dyne med kaffe, favorittsjokoladen og pcen i fanget. Poden og mannen leker på stua. Fine mannen som har ordnet for meg. :)

En helt vanlig søndag :) Akkurat slik jeg vil ha det!
Kan ikke fordra morsdag og valentinesday, dersom mannen (og unger etterhvert) ikke kan sette pris på meg i hverdagen helt uten videre, så skal jeg jammen meg ikke ha en kommersialisert dag hvor handelsstanden skal tjene penger på at de MÅ gjøre noe fint for meg fordi det er laget et medieskapt oppmerksomhetskrav disse dagene ;)

Så jeg stod opp med lille frøkna som vanlig, mannen stod opp tre timer senere og har ikke nevnt morsdag med et ord. Finfin søndag ;)

Jeg ønsker ikke at morsdag eller jul, for den saks skyld, skal være dager man gir dyre gaver. Men var kjekt å få hånd- og fotavtrykk i trolldeig og et kort fra lillemor i dag ❤️Det vil alltid være et godt minne at jeg fikk det på min aller første morsdag. :) Og så deilig søndagsmiddag; elgsteik. Nam! Og blomster. :D
Og vi er veldig flinke å vise at vi setter pris på hverandre hver dag. :)

Her har jeg feira morsdagen med 3 syke barn. :(
Fikk blomster av mannen min, som jeg faktisk har fått hvert år nå de 7 åra som mamma. ❤ Han er flink til å huske på det. Barnehagegutten pleier å lage kort i bhg, men har vært syk denne uka, då fikk jo ikke det nå. Husker i fjor ble jeg helt rørt når gutta kom hjem med hvert sitt kort. Det er alltid koselig å få. ❤

her var vi i bursdagselskap hos oldemora til barna på morsdagen. pleier ikke feire det, men jeg passer på å la ho på straks 3 tegne et kort hvert år til pappan og så kjøper jeg sjokolade til han, men det får han hver uke uansett ;) så håper etterhvert når jentene blir store at de husker å tegne til mamman sin selv på morsdagen :p får uansett masse tegninger så spiller egentlig ingenrolle :) er litt koselig å bake med barna eller noe sånt på sånne dager. istedenfor å kjøpe masse jall fra butikkene ;)

Vi feirer heller ikke disse dagene ( eller jeg gjorde litt stas på pappan sin første farsdag, men han har hittil ikke gjort noe på morsdag), men for første gang så lagde eldstgutten morsdagskort i barnehagen - det smeltet mammahjerte :Heartblue

Back
Topp