Allemannseie?!

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Noen flere av dere som opplever å bli allemannseie så fort magen vises?[emoji20][emoji848]
Alle skal ta på, røre og snakke om hvor stor du er blitt liksom?!
Overhørte en dame på senteret i dag som sa til en annen da de gikk forbi meg; oisann, ingen tvil om at hun der er gravid liksom..[emoji33]
Jeg hadde lyst å gå etter og si noe stygt tilbake altså..

Men syns du ho sa noe stygt til deg når ho sa det?
Jeg syns det er artig hvordan folk lar seg fascinere av voksende mager jeg da.. voldsomt til oppmerksomhet man får!!
Stort sett barn som ønsker å ta på min mage da, opplevd at to voksne har gjort det..

• Liker
Reactions: B
Morsomt når to kolleger med fem minutters mellomrom ioppfordret skal kommentere magen min. Den ene: «oi, du har fortsatt ganske liten mage da!». Den andre: «oi, nå begynner jeg å se at du er gravid ja, såå stor mage!» :D

Jeg liker ikke at folk skal se på kroppen min og kommentere, men jeg må nok bare akseptere det

Jadda også har jeg en plan om og si noe som at jeg hadde satt pris på om du spurte meg først, eller til noen at jeg ikke liker det. Men ordene sitter fast i halsen :rolleyes:

Tror folk syns det er fascinerende med gravide mager. Vær glad du ser gravid ut og ikke tykk som jeg gjør :laughing025

Men syns du ho sa noe stygt til deg når ho sa det?
Jeg syns det er artig hvordan folk lar seg fascinere av voksende mager jeg da.. voldsomt til oppmerksomhet man får!!
Stort sett barn som ønsker å ta på min mage da, opplevd at to voksne har gjort det..

Jeg tenker at man gjerne kan prate om andre, mens syns det er ufint å prate om andre så de hører det. Om hun hadde sagt noe direkte til meg og feks kommentert for en fin babymage eller noe sånt ville det vært noe helt annet..
Og det at vedkommende overhodet ikke kjenner meg syns jeg gjør det hele bare teit..

Morsomt når to kolleger med fem minutters mellomrom ioppfordret skal kommentere magen min. Den ene: «oi, du har fortsatt ganske liten mage da!». Den andre: «oi, nå begynner jeg å se at du er gravid ja, såå stor mage!» :D

Jeg liker ikke at folk skal se på kroppen min og kommentere, men jeg må nok bare akseptere det

Sånn har det vært på min jobb også..
Jeg kan ikke fordra at folk skal kommentere kroppen min, spesielt ikke når jeg er gravid.
Men jeg føler bare at når noen er gravid så er «alt» lov å tillate seg å si [emoji848][emoji20]

Jeg synest det er helt greit at folk kommenter, prøver å tenke at alle mener det på beste måte:angelic:
Jeg er jo også veldig fascinert av gravide når jeg ikke er det selv.... MEN jeg setter pris på å få spørsmål før noen begynner å stryke på magen, det føles veldig kleint:hungover:

Ei på jobben min kommenterer hver gang hun ser at jeg spiser mat.. Se på hu a, nå eter hun igjen.. Hun har sagt det så mange ganger at til slutt ble jeg så irritert.. Jeg har kastet opp hver dag i mange uker og bruker 1 1/2 time på å få i meg litt mat. Har jobbet 100 prosent, men blodsukkeret mitt er helt i kjelleren..

Ei på jobben min kommenterer hver gang hun ser at jeg spiser mat.. Se på hu a, nå eter hun igjen.. Hun har sagt det så mange ganger at til slutt ble jeg så irritert.. Jeg har kastet opp hver dag i mange uker og bruker 1 1/2 time på å få i meg litt mat. Har jobbet 100 prosent, men blodsukkeret mitt er helt i kjelleren..

Er det mulig?[emoji15] forstår ikke hva folk tenker med......

«synes du blir større hver uke jeg!»
«Spiser for to nå ja?»
«Ja nå er du virkelig stor»
Typiske kommentarer der jeg har lyst til å slå til folk som sier :mad:

«synes du blir større hver uke jeg!»
«Spiser for to nå ja?»
«Ja nå er du virkelig stor»
Typiske kommentarer der jeg har lyst til å slå til folk som sier :mad:
Kan ikke folk la være å kommentere andres kropper sånn generelt! :P men gravide synes å være fritt vilt...

Du får prøve å tenke at de sikkert mener det godt, også kommer det vekt feil ut :P

Folk er så forbanna teite innimellom.
Han ene på jobb også, kommenterer alt jeg spiser, hvor og når jeg spiser hele tiden..
Jeg setter IKKE pris på det for å si det sånn [emoji849][emoji17]

Back
Topp