Alle vil se magen

Maylo88

Flørter med forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Er det bare jeg som blir skikkelig ubekvem med at folk spør om de kan få se magen?

Ingen ukjente har spurt hittil, men mamma, søstrene mine, folk i klassen og venner.

Kjenner jeg blir skikkelig brydd hver gang noen ber meg om å brette frem slik at de kan få se.

Er ikke akkurat som om jeg ville vist frem magen om jeg ikke var gravid.

Ja, når den blir større blir det liksom noe annet føler jeg. For da blir den større og folk ser den gjerne uansett. Men da igjen spør jo gjerne folk eller bare tar seg til rette med å ta på magen.

Liker ikke..

Oi, ja den var jo litt ukomfortabel.. ihvertfall såpass tidlig.. de kan vel isåfall bare se på den med genser på om de vil :stop

Oi, ja den var jo litt ukomfortabel.. ihvertfall såpass tidlig.. de kan vel isåfall bare se på den med genser på om de vil :stop

Ja, ikke sant? Kjenner jeg blir skikkeøig utilpass hver gang noen spør. Og spørsmålet har dukka opp ofte i det siste.

Heldig vis har ingen spurt meg. Når magen er større kanskje i uke 25 + men litt rart å spørre så tidlig syntes jeg

Litt tidlig synes jeg. Er jo ikke noe å se riktig ennå...Jeg hadde sagt nei til det.

Jeg bretter ikke opp genseren for å vise.rart.....hadde ikke falt meg inn..de må gjerne nyte å se utenfor klærne ;) gjør meg lite

Veldig rart at folk spør om det så tidlig! Og uansett er det vel ikke så mange man ville sagt ja til, selv når magen er større?

Sist hang hadde jeg ikke noe imot at folk så på magen (påkledd), men det var kun for søstrene mine jeg bretta opp klærne, liksom [emoji28]

Og gud forby de som tar på magen uten å spørre om lov! Det er det verste!

Veldig rart å spørre så tidlig, men ja jeg hadde ikke dratt opp genseren for noen nå. Senere så kanskje jeg viser familie, men kroppen min er kroppen min. Det gjelder å røre og se, lov å spørre men jeg har lov å si nei også[emoji12][emoji4]

Så godt å høre at dere er enige og at det ikke bare er jeg som er helt teit. Føler meg jo litt dum innimellom når jeg sier nei opptil flere ganger og de fortsatt insisterer.

Herlighet, eg hadde aldri bretta opp for nokon som spørte (uten om lege og jordmor da) Hehe. Der går grensa mi. Og det samme med å kjenne på magen. Folk må spørre først! Og ein må kunne vente å få eit nei også uten at ein blir snurt... alle har forskjellige grenser, og det er viktig å ta hensyn til....

Så merkelig.. Hadde aldri falt meg inn å spørre noen om å se på magen deres. Uansett hvor gravid de var.

Jeg hadde spurt tilbake om jeg fikk se magen dems.. Og når folk begynner å stryke på magen din uten å spørre (ja, det skjer! Til og med av ukjente på butikken!) så brukte jeg å stryke de på magen tilbake! Da ble de stille og fornærmet da gitt[emoji28]

Nei asså... Det er jo ikke greit!
Det er noe av det verste med og være gravid, fritt frem tydeligvis:shifty:

Her er det lov for deg å si ifra da❤️ Slikt skal man ikke oppleve❤️

To av niesene mine vil se magen min hver gang vi ses. De er 9 og 12, og jeg har ingen problemer med det. :)

Jeg viste aldri magen uten klær til noen forrige graviditet, selv ikke da jeg var høygravid. Ville hvert fall aldri gjort det så tidlig som nå [emoji85]

Kun mannen og eldste datter fikk ta rett på magen sist. Eneste som tok på magen (oppå klærne) utenom de små nevøene var jentenes oldemor og hun var jo så rørt at jeg nesten felte en tåre. Jeg har ikke opplevd andre, verken familie eller ukjente ta på magen under de to forrige graviditetene selv ikke da jeg var høygravid. Om ukjente hadde gjort det, håper jeg at jeg er tøff nok til å stryke på deres mage tilbake[emoji12]

Back
Topp