Alle symptomer plutselig borte..

babytid

Andre møte med forumet
Jeg kjenner at å være gravid for 5. gang med kun ett barn tar på. Jeg har hatt ømme bryster i en uke og kjent på meg at jeg har vært gravid. I kveld har jeg ingen symptomer og jeg tror jeg har en SA igjen på gang. Er utrolig urolig. Søren som tankene jobber.

Hei. Får inderlig håpe du tar feil, at alt er som det skal være! Jeg har bursdag 6 mars, og mitt ønske til neste bursdag er at du skal føde ditt barn da! [:)] Lykke til!

Jeg kjenner at jeg blir helt rar i hodet av all lesingen, kjenningen og synsingen. Jeg går å håper på kvalme etc. Tror jeg må skjerpe meg kolosalt og ta en pause fra all tenkingen..
Når har du termin?

Jeg er ikke gravid, vi jobber med saken! Men kjenner følelsen av å gå rundt og kjenne etter symptomer, man kan bli smårar av mindre! Det som hjelper meg er å finne på ting å gjøre, som å lese eller prate om ting som ikke har med dette å gjøre! Det går nok bra med deg skal du se!

Jobbet med saken lenge? Stå på og ikke ha sex for ofte :-) Ja det er viktig å tenke på noe annet. Mannen min tror at jeg tenker så mye på det at jeg driver det ut. Heldigvis går ikke det ann når det først har skjedd noe.. God tur til Hellas!

Takk for det. Skal bli godt å ligge på stranda ei uke! Det er forståelig at du tenker mye på det, med tanke på at du har hatt så mange SA`er! Typisk menn å si noe sånt, de vet ikke hvordan det føles (der kom feministen frem i meg!). Neida vi har ikke prøvd lenge, er i andre prøveperiode nå. Mannen min sier at vi ikke skal stresse med å prøve, men ha sex når vi har lyst så klaffer det før eller senere. Så avslappet greier ikke jeg å være, vil bli gravid snart! Sist jeg slutta med P-piller ble jeg gravid på første forsøk, men aborterte 6 uker ut i svangerskapet. Siden jeg begynte på videreutdanning da startet jeg opp igjen med P-piller, har gått på det i to år nå. Men det blir nok snart min tur også! Har du noe spesiell oppfølging av helsevesnet siden du har abortert så mange ganger?

Jeg har begynt hos gynekolog nå. Om jeg ikke var blitt gravid innen august så skulle jeg begynne på noen hormonpiller. Men jeg ser ikke helt vitsen med det for jeg blir jo gravid men holder ikke på det.
Har du god ukeoversikt? På b-a-b-y.dk er jeg sju uker mens på norske sider er jeg 6. Vesentlig for meg kan du si.. :-)

To perioder er ikke noe. Vel, dette hørtes ikke spes. oppmuntrende ut men jeg har ikke brukt prevensjon siden 2000. Ups. Og har kun ett barn. Nei, dere får det til nå i sommer!

Kanskje hormonene gjør at du holder lettere på fosteret? Nei jeg vet ikke jeg, men det er i hvertfall bra du får oppfølging av gynekolog. Hvordan er formen idag forresten? Kjent noen symptomer? Jeg kan ikke akkurat klage når det bare er andre prøveperiode, når jeg ser hvordan andre sliter. Må være litt irriterende å høre sånne som meg klage etter andre periode! Jeg har ikke telt uker eller dager, men har sinnsyke smerter under eggløsning, så jeg kjenner når det er på tide å få med gubben til sengs! Syntes det er litt tidlig å stresse noe særlig, det er jo ikke alle som får det til på første forsøk. [:D]

Formen er ok. Trøtt så klart iom at jeg sov dårlig i natt. Og fortsatt gravid ja.. :-)
Tips: når du kjenner at eggløsning er der så burde du hatt sex et par dager FØR dette.. Jeg tror vi har sex for sent i forhold til EL. Men nå sitter den! :-)))

Det var bra du fortsatt er gravid! Skal ta til meg tipset ditt.

Back
Topp