alle symptomer er vekke

Gravidetessa

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 10 nå, og alle graviditetssymptomene mine er vekke! Jeg har ikke hatt noen blødninger eller ondt, så lurer på om flere har opplevd å være total fin under graviditete ? Var litt kvalm og sånt i uke 6 men alt er vekke.

Min første graviditet var det sånn. Litt kvalm helt i starten. Ga seg veldig fort. Derimot nå!!? Oh lord... Helt JÆVELIG....

Bare nyt det du:) først nå jeg skjønner hvor heldig jeg var! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er helt fin... Jeg har aldri vært kvalm, var litt trøtt, men nå har dette også gitt seg... Jeg har ømme pupper, bortsett fra det så merker jeg ikke at jeg er gravid.. Jeg prøver å ikke besymre meg, og heller være glad for det.. :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Sniker ifra desember. Termin om 3+4. Har ikke hatt noe særlig med symptomer jeg. Ikke kvalm, ikke noen spesielle plager i det hele tatt. Veldig lite ømme brøst. Var kun litt i begynnelsen, å så nå da. :)
Masse lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har vært helt lik til nå. spydde sykt i fra uke 6 - 8 åsså bare forsvant alt. Var en tur hos legen og sa at jeg var superbekymra, han satte ultralyden på magen og der låg den en liten bønne å hoppa opp og ned så var ingenting å bekymre seg for. Er 12 uker i dag og skal på første ordentlige UL i morgen. Gleder meg kjempemasse. Magen vokser så jeg ser at det skjer noe :) Med første var jeg kjempedårlig og hadde veldig plager med bekkenet, nå er det ingenting. Livmora kan jeg kjenne har kommet opp til navelen så er heldig med at det ikke ligger å irriterer bekkenet denne gangen :)
Gled deg :)

Jeg har heller ingen symptoner. Har vært på tidlig ul og alt stod bra til!
Vi er nok bare heldige. Men jeg er også bekymret siden eg ikkje føler meg gravid. Dette er mitt første barn så vet liksom ikke hva jeg skal forvente :)

Hadde svært lite symptomer i første svskap:) nå har det vert totalt motsatt hehe
Nyt det og kos deg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg mistet også det meste av symptomer da jeg var litt over 8 uker på vei, men alt stod bra til med den lille inni magen da jeg var på ul 10+2 :) Så det er nok ingenting å bekymre seg for. Tror du bare skal nyte det ;)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

NYT DET! :-D

Back
Topp