Alle symptomene er jo borte...atter en gang!

Superprodusent

Glad i forumet
Baah, blir så lei av at symptomene varierer så mye. Den ene dagen er man så dårlig at man ligger strøket, mens andre dager kjenner man ingenting. Liker ikke at det varierer sånn, etter ma'en før jul så blir jeg redd med en gang symptomene forsvinner.:(

Forsvant symptomene med en gang sist?
Jeg har hatt 3 MA, å ikke en gang forsvant symptomene, de ble nesten verre.
Når det er sagt, så kommer og går mine sympt litt nå om dagen i går feks kjente jeg ingenting? Men alikevel var det en sprell levende å fin liten sak der på ultralyden

Symptomer kommer og går her og, en dag er jeg så kvalm at jeg nesten ikke fungerer og neste kjenner jeg ingenting...
Har funnet ut at det er en liten sammenheng med hvor sliten jeg er.

samme her og. kommer og går litt, men jeg har en slik liten uggen følelse nesten hele tiden...
men når jeg hadde ma i desember så ble symptomene mine og værre i uken før jeg fant det ut..

Slik er det her også. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Hender jeg blir litt kvalm noen dager etter jeg har tatt pillene (vitaminer) om morgenen, men det forsvinner etter jeg har spist.

Ser jo mange skriver om MA, så nå begynner jeg å bli livredd for det. Er 11+1 i dag og skal på ul om 5 dager. Er så redd for at det ikke er noe levende der inne.. og ut ifra det folk skriver på forum, så virker det som "alle" opplever MA :/

Da jeg hadde ma så forsvant symptomene på dagen. Det eneste som ble verre var at jeg ble mer sliten og trøtt. Men prøver å slappe av,fordi dette er jo ikke noe vi rår over. Vi kan bare håpe;) og som regel går det jo bra:) Jeg tror grunnen til at så mange opplever sa og ma er rett og slett fordi nan finner ut om graviditeten aaalt for tidlig. På samme tid så er det ikke uvanlig å gå hele livet uten å oppleve det, men når man har kommet så langt som 11 uker så er jo oddsen på vår side:)

Er veeldig ustabilt her og! 
Det er vel bare sånn det er? hm! 

Hvis du er veldig bekymret for MA, kan du ikke høre med legen om du får
henvisning til UL? Siden du har vært igjennom det før?

Jeg skal til ul den 24., og det er jeg veeeldig glad for. I tillegg er jeg over de hellige 12 ukene da så da kan man liksom slappe mer av også:) jeg er jo verdens mest utålmodige person, så dagene snegler seg av gårde! Hehe:p

Back
Topp