Alle symptomene er borte...

chicaah

Forelsket i forumet
Er 8+5, og alle symptomene er blitt borte. Kjenner ingenting.

Flere som har det sånn?

Kjenner jeg er veldig lettbekymra :wtf:

Er også 8+5 og kjenner plutselig lite symptom! :) husker det var en periode som var bedre rundt denne tiden sist, da fikk jeg angst og nøt det ikke :p Denne gangen tenker jeg å nyyyyte disse dagene og ikke stresse :)

Ja forrige gang hadde jeg heller ingen symptomer, men er ikke mindre bekymret av den grunn. Hehe:)

Her går det veldig opp og ned. I går hadde jeg nesten ingen symptomer. I dag er jeg dritkvalm igjen.. Og ømme pupper..

Går opp og ned her også om dagen. Noen dager er jeg skikkelig dårlig, andre dager er jeg i god form :)

Her går det også i bølgedaler med symptomer. Disse siste dagene er det kun ekstrem trøtthet jeg kjenner til. Noen dager ingenting av hverken trøtthet, kvalme eller ømme brystet.

Hadde lite sist. Nå ikke merket noe før denne uken

Jeg er uke 9, men kvalmen og halsbrann har blitt bare verre og verre........

Hei! Sniker fra januar.. Ville bare si at jeg mistet bortimot alle symptomer i ca. halvannen uke fra omtrent 8 og en halv uke til uke 10. Jeg bekymret meg masse over dette, men plutselig var symptomene tilbake! Ettersom jeg har hørt fra andre og lest, er dette helt normalt :)

Samme har skjedd her.. 7+4 . Plutselig våkna jeg i morges å følte meg ikke gravid lengre. Opplagt, våken, ikke sulten, ingen ømme bryster osv... Jeg kontaktet priv legekontor, men der har gynekologen ferie. Vil det hjelpe å kontakte fastlege eller sykehus i slike tilfeller? Er jo så redd for MA.
Så har jeg veldig lyst å vite at alt er ok før vi forteller samboers familie det (skal på ferie dit om 14 dager og hadde planer om å fortelle det da).. nå er jeg ikke så sikker på om vi blir å si noe såfremt jeg ikke får det sjekket og alt forhåpentligvis er ok!

Disse bekymringene altså :arghh:

Back
Topp