caka*
Betatt av forumet
ååh, blir så irritert! Nei, denne ungen var ikke planlagt, men hvorfor skal gamle venninner som jeg ikke snakker med på flere mnd av gangen komme å prapple om at dere må jo beskytte dere å blablabla!! og når jeg forklarer at det har vi gjort, men jeg blir gravid alt for lett. "jamen hvis dere vet det så må dere jo bare være ekstra forsiktig da" jaaavell!! hva vet ho om hvor forsiktige vi har vært??!! jeg gleder meg til denne ungen kommer, selv om ikke det var planlagt!
Ikke missforstå meg nå, jeg får kjempe vondt av de som må prøve i evigheter med å få til en liten baby. Men det er faktisk ikke så lett å være den som blir gravid bare av å lukte på en manneboxer heller! før vi fikk minien så klarte jeg å bli gravid 5 ganger på et år!! (mista 4 ganger). 1. gangen var det mens jeg gikk på p-pillene og var ikke sånn at vi prøvde aktivt hver gang, ville prøve å gi kroppen litt pauser men.
Ikke missforstå meg nå, jeg får kjempe vondt av de som må prøve i evigheter med å få til en liten baby. Men det er faktisk ikke så lett å være den som blir gravid bare av å lukte på en manneboxer heller! før vi fikk minien så klarte jeg å bli gravid 5 ganger på et år!! (mista 4 ganger). 1. gangen var det mens jeg gikk på p-pillene og var ikke sånn at vi prøvde aktivt hver gang, ville prøve å gi kroppen litt pauser men.