Alle som skal bry seg!!

caka*

Betatt av forumet
ååh, blir så irritert! Nei, denne ungen var ikke planlagt, men hvorfor skal gamle venninner som jeg ikke snakker med på flere mnd av gangen komme å prapple om at dere må jo beskytte dere å blablabla!! og når jeg forklarer at det har vi gjort, men jeg blir gravid alt for lett. "jamen hvis dere vet det så må dere jo bare være ekstra forsiktig da" jaaavell!! hva vet ho om hvor forsiktige vi har vært??!! jeg gleder meg til denne ungen kommer, selv om ikke det var planlagt! 

Ikke missforstå meg nå, jeg får kjempe vondt av de som må prøve i evigheter med å få til en liten baby. Men det er faktisk ikke så lett å være den som blir gravid bare av å lukte på en manneboxer heller! før vi fikk minien så klarte jeg å bli gravid 5 ganger på et år!! (mista 4 ganger). 1. gangen var det mens jeg gikk på p-pillene og var ikke sånn at vi prøvde aktivt hver gang, ville prøve å gi kroppen litt pauser men.

at folk skal legge seg bort i alt.

Nyt graviditeten og når babyen kommer, og ikke bry deg om hva hun/dem sier. Bare missunnelse

Hva med å ikke si til andre at den lille i magen ikke er planlagt da? Det er vel teknisk sett ikke noe folk har så mye med..

Men kos deg med graviditeten og gled deg til den lille kommer du <3

jeg pleier ikke si det med mindre folk spør. hu har hu har sputre liksom "det var vel planlagt???", bar der kjenner jeg at jeg ble litt oppgitt, så jeg svarte med at nei det var ikke det, var det så ??? ?.. mulig jeg er i irriterthjørnet i dag:p 

skjønner deg kjempegodt jeg. Er utrolig slitsomt at folk føler de automatisk har rett på å mene noe om alt når man er gravid! Jeg synes det er frekt at de spør om ungen er planlagt også jeg da. Hvem pokker er det som har noe med det å gjøre da? Dere har jo helt tydelig valgt å få et barn iom at dere ikke har tatt abort, og da er det jo helt ubetydelig om dere planla det eller ikke:)

skjønner at du blir frustrert over sånt ja :/ vis du spør de som sier sånn *var du planlagt da? vet du det?* så skal fela få en annen låt ja :P

alle vet best alltid.. det er slitsomt! Lukk øra og kos deg :)

Jeg synes ikke at du skal bry deg i det hele tatt. Jeg er alene med førstemann hele tiden. Så ble jeg gravid med nummer to (jeg har veldig vanskelig for å bli gravid) og meg og eksen gikk ifra hverandre. Ikke har jeg hørt et nyst. Og om folk hadde sagt at jeg skulle ha beskyttet meg, så tror jeg at jeg hadde eksplodert. Respektløst! Hva faen skal du gjør med det nå da? Enkelte eier bare ikke sosiale antenner.

Enkelte er bare så utrolig lite oppegående i tankegangen.. 
Har faktisk det samme problemet her, mange som kommer med litt sånn halvspydige kommentarer "har dere planlagt dette??". For min del tror de vel heller at jeg har planlagt det, fremfor ikke. Gjorde det slutt med eksen for ett års tid siden, og fikk meg ny kanskje litt for fort.. Så ryktene går i ett her, om at vi har vært sammen mens jeg var med eksen, planlagt unger osv.. Ikke måte på! 

Bare å finne på noen spydige frekkiser å slå tilbake med, det pleier stoppe kjeften på de fleste :) Mange får jo unger, og er like gira på det, selvom de kanskje ikke planla det. Teit ting å legge seg opp i, skjønner godt du blir irritert!

Det er helt utrolig hvordan folk kan reagere når de får vite du er gravid.
Når jeg fortalte en venn av meg at jeg var gravid, så svarte han med at VET du hvor mye ansvar det er eller? Har du i det hele tatt tenkt over hva du har gjort?!
Også ramset han opp alle mulige ting jeg ikke kunne gjøre lengre, og var skikkelig grinete på meg. Og avsluttet det med at "håper du tenker deg om"

Og ungen var planlagt.... Så frekke folk møter man uansett dessverre.

Needless to say, vi er IKKE venner lengre.

Ja alt det folk skal legge seg bort i. vil tro de fleste burde ha nok med sine egne saker! Desverre har de som regel ikke det! :(

Makan altså... noen skal bare ha en mening om alt og alle. Frekt!!! Jeg syns du er tøff og ansvarsfull  som beholder et ikke-planlagt barn. Nok av de som bare "tar det bort"... jeg grøsser ved tanken... Og som du sier, man gleder seg jo like mye uansett om det er planlagt eller ikke :)

Hehe I know the feeling!!!

Men vi har da virkelig gjort ALT vi har kunnet for å ikke bli gravid - han steriliserte seg etter nr. 4, og jeg har gått på cerazette.
Ikke alltid jeg har sånn kjempelyst å fortelle alle om disse tingene, men jeg føler ofte at jeg må rett og slett for å slippe all praten.

Er drittlei av å ikke kunne leve som VI ønsker - å heller føle at vi må prøve å gjøre "alle til lags" liksom.

Nei screw them!!! Jeg er pisslei av å ikke føle at jeg har rett til å kose meg som gravid denne gangen på grunn av hva andre måtte føle og mene!!

Moira skrev:
Hehe I know the feeling!!!

Men vi har da virkelig gjort ALT vi har kunnet for å ikke bli gravid - han steriliserte seg etter nr. 4, og jeg har gått på cerazette.
Ikke alltid jeg har sånn kjempelyst å fortelle alle om disse tingene, men jeg føler ofte at jeg må rett og slett for å slippe all praten.

Er drittlei av å ikke kunne leve som VI ønsker - å heller føle at vi må prøve å gjøre "alle til lags" liksom.

Nei screw them!!! Jeg er pisslei av å ikke føle at jeg har rett til å kose meg som gravid denne gangen på grunn av hva andre måtte føle og mene!!

Cerazette er ikke godkjent prevensjon. Men femtemann? Jøss, all respekt til deg Jeg gleder meg som en unge til barnet kommer, men jeg tror neppe det blir fler _:p

Lush skrev:
Det er helt utrolig hvordan folk kan reagere når de får vite du er gravid.
Når jeg fortalte en venn av meg at jeg var gravid, så svarte han med at VET du hvor mye ansvar det er eller? Har du i det hele tatt tenkt over hva du har gjort?!
Også ramset han opp alle mulige ting jeg ikke kunne gjøre lengre, og var skikkelig grinete på meg. Og avsluttet det med at "håper du tenker deg om"

Og ungen var planlagt.... Så frekke folk møter man uansett dessverre.

Needless to say, vi er IKKE venner lengre.

Fy faen for en drittkjerring!!! Har HUN peiling da?

synes det er helt vannvittig at folk kan finne på og spørre om det,er de det er noe rart med vettu :) Husker jeg fikk det spm med sistemann,men da svarte jeg bare tilbake at nei,men man kan ikke gå rundt og planlegge alt hele tida heller..Har ikke så veldig lett for og bli gravid jeg heller men begge gangene jeg har blitt det så har det vært rett etter at ei venninne har blitt det..Har blitt smitta med hormoner tror jeg :)) 

Herregud for noen møkkafolk dere har møtt på da, blir nesten litt sjokkert. De har da ingenting med de valgene "vi" tar? Nei jeg får si som jeg sier til barna mine: Dem som sier at andre er dumme - DEM er DUMME DEM! ;-)

Enten er jeg asosial eller så er jeg heldig, for jeg møter svært sjeldent på kjentfolk som skal belære meg på denne måte.Treffer igrunn sjeldent folk.... Jo, holder en knapp på asosial....
Trenger ikke bare å være en ulempe det kjenner jeg når jeg ser hva andre folk må tåle av kommentarer

Back
Topp