Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mavir
Jeg har funnet ut at det er vanskelig å lage en fast "kalkulator" for pris på hjemmelagede ting. Jeg ser på produktet jeg har laget og tenker hva jeg synes det er verdt i henhold til arbeidsmengde og sluttresultat.
Er jeg usikker søker jeg gjerne rundt og ser hva andre tar for lignende produkter. [:)]
ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*
Jeg har funnet ut at det er vanskelig å lage en fast "kalkulator" for pris på hjemmelagede ting. Jeg ser på produktet jeg har laget og tenker hva jeg synes det er verdt i henhold til arbeidsmengde og sluttresultat.
Er jeg usikker søker jeg gjerne rundt og ser hva andre tar for lignende produkter. [:)]
er det jeg synes er så vanskelig[8D]
hmmm hva hadde du betalt for en "kitty" lue da?[8D]
ORIGINAL: smash
Jeg har en fast pris jeg.. På loer og kort. Uansett hvor mye eller hvor liste stæsj jeg bruker på..
Man må også huske på å ikke overprise.. Folk som ikke driver med håndarbeid, skjønner ikke hvor mye det ligger bak det, så de syns kanskje et kort til 70 kr er helt vilt...
Spørs jo helt hvor mye tid det tar å lage. Men kanskje kr 150,- pluss minus? [:)]
ORIGINAL: smashfolk som ikke driver med håndarbeid selv og som ønsker seg noe unikt(som jo håndarbeide er) betaler gjerne noen lapper ekstra for det unike fremfor å kjøpe masseproduserte saker. Det er min erfaring:)
Jeg har en fast pris jeg.. På loer og kort. Uansett hvor mye eller hvor liste stæsj jeg bruker på..
Man må også huske på å ikke overprise.. Folk som ikke driver med håndarbeid, skjønner ikke hvor mye det ligger bak det, så de syns kanskje et kort til 70 kr er helt vilt...
Spørs jo helt hvor mye tid det tar å lage. Men kanskje kr 150,- pluss minus? [:)]
da har jeg en fortjeneste på 89 kr,for garnet og frakt kom på 61 til sammen,det er da babyluen. Det må da være bra[:)]