ORGINAL: babytutta
hvor lenge gikk dere på spray?
hvor lang tid tok det å få mensen?
og hvor "mye" mensen fikk dere?
gav dere sykehuset noe beskjed om mensen?
noen som ikke har fått fremkalt mens av sprayen?
og hva gjorde dere evt da?
hvilke bivirkninger hadde dere?
og når fikk dere bivirkninger, om dere hadde?
når på døgnet spraya dere, og huska dere det hver gang?
Jeg brukte spray i 14 dager før jeg startet med Puregon.
Mensen[&:]vel jeg fikk ikke mensen før første dag med Purgeon, snakk om forsinket mens det vil si 1. mensdag når jeg begynte med halv dose spray, hadde 18 dager etter eggløsninga mi før mens, det hvet jeg pga temping og eggløsningtester[8|] Da ble jeg stressa da, ringte Porsgrunn et par ganger.
Mensen var vanlig 5 dager men mye kraftiger enn vanlig, det holdt ikke med vanlig bruk av normal pluss i bind da, byttet hver 2. time første dagen[:'(] Dersom jeg ikke hadde fått mensen den dagen så hadde det blitt flere dager på nedregulering.
Bivirkninger:Allergisk reaksjon på nesesprayen har hovna opp i øynene 4 ganger hitil (første gang en time etter siste dose nesespray dag 2), ringte Porsgrunn og var hos fastlege. Ellers nyse anfall og snørrete hele tiden og det var noe neseblod også[8|]Ellers har jeg migrene tror ikke medisinene gjør den verre, men jeg fikk ikke lov til å ta migrene tabletter det betyr 3 dager istedenfor en dag i strekk, har hitill hatt 10 dager med migrene og andre dager som har vært svakere migrene anfall, nesten vondt i hodet hver dag. Spying på jobb, gått hjem ellers 2 hele fraværsdager, de to siste helgene har det bare vært migrene på meg. Bortsett fra det så har jeg vært sunn og frisk[:-]Men av dette så blir man trøtt.
Sprayer kl 8 om morgen om kveld, 4 doser pr. dag under nesdreguleringen og 2 doser under stimingen, andvert nesebor morgen og kveld. Har tatt noen ekstra doser pga at jeg nyser, det er veldig vanselig å ikke nyse før det har gått en halv time[:'(] Huska srayinga hver gang,bortsatt fra en kveld så tok jeg den 1,5 time forsent, glemte tiden, etter dette var alltid alarmen på mobilen på om kvelden, snart på tide med kveldssprayingen min nå.