Alle som har barn med spesielle behov

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1722124/

Underforumet vårt har blitt tatt vekk, og det er vi fleire som synest er trist (både at det blei gjort, og måten det blei gjort på).

Vi har blitt oppfordra til å ha ei "opptelling" av kor mange som er interessert i forsette å ha underforumet, så gå inn og signer folkens, dersom det er relevant for dokker.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

På hvilken måte har det blitt gjort på? Siden det var så fælt tenkte jeg.

På hvilken måte har det blitt gjort på? Siden det var så fælt tenkte jeg.
Eg har ikkje sagt det var fælt, men ufint vil eg våge å påstå det var.

Alt som vi har skrive inne i underforumet "barn med spesielle behov" har blitt tatt ut frå det forumet og satt inn på ei felles side for "barn 0-5 år" (dermed blir mange utelukka, sidan vi har barn i alle aldre), og det som vi har delt med andre i samme situasjon, ligg no blanda med aleneforeldre, prematurebarn og alt anna. Eg har ikkje skrive noko hemmelig, men eg føler likevel det er heilt feil å ta innlegga ut frå den opprinnelege samanhengen.

Det er klart alle skal kunne lese det viss dei vil, men eg synest godt dette kan vere på ein eigen plass som folk må oppsøke dersom dei vil ha informasjonen. Eg ville i alle fall ikkje delt like fritt på ei "skravleside" som på ei side for andre med liknande vanskar. Så at adm. har tatt det eg (og andre) har skrive i ein slik setting og plassert for ut i ein heilt annan setting er rett og slett ufint gjort.

Synest eg.

Jeg bruker ikke det forumet, men jeg syns likevel det er synd at det er blitt tatt vekk når det tydeligvis ble brukt av folk her. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Utrolig synd at de fjerner et forum som er så relevant for mange. Jeg husker selv hvordan det var å sitte som nybakt mamma til et barn med trisomi 21 for 5 år siden, uten noen i samme situasjon å snakke med. Da er det ekstra viktig å ta vare på slike underforum hvor Ola og Kari Nordmann kan samles og søke opp litt informasjon, bli kjent med det ukjente og kanskje være så heldig å bli kjent med andre. Det betyr så utrolig mye for oss det gjelder. Samtidig syns jeg også det er viktig å ta vare på slike forum slik at andre kan komme inn og lese seg opp litt også, om det så er familie, venner, studenter eller folk ute i feltet. Finner det meget merkelig at dette forumet ble fjernet.

Utrolig synd at de fjerner et forum som er så relevant for mange. Jeg husker selv hvordan det var å sitte som nybakt mamma til et barn med trisomi 21 for 5 år siden, uten noen i samme situasjon å snakke med. Da er det ekstra viktig å ta vare på slike underforum hvor Ola og Kari Nordmann kan samles og søke opp litt informasjon, bli kjent med det ukjente og kanskje være så heldig å bli kjent med andre. Det betyr så utrolig mye for oss det gjelder. Samtidig syns jeg også det er viktig å ta vare på slike forum slik at andre kan komme inn og lese seg opp litt også, om det så er familie, venner, studenter eller folk ute i feltet. Finner det meget merkelig at dette forumet ble fjernet.
Kjempefint om du sender ein pm til adm Tamara og gir beskjed om at forumet er savna, kanskje det hjelper oss å få det tilbake.

Back
Topp