Alle sier at gravide

Floken

Forumet er livet
Før en ''glød'' over seg

Her er det motsatt effekt... Føler meg som en sjokk oppblåstbar madrass så vrenger den feilen siden til når det kommer motvind.. RETT Å SLETT!
Stakkars samboeren min for tiden. Prøver så godt han kan, men ingenting er godt nok. Er skikkelig sur og irritabel og bare går rundt å er grinete..
Jaja.. Gleder meg til vi runder den 12 uken så ting kan stabiliserer seg litt:)
Hvordan er dere jenter? Har dere fått den berømte ''gløden''? Stråler dere som aldri før??

Jeg har visst fått den gløden i følge samboeren. Føler meg oppblåst, men frodig samtidig. Puppene mine har jo est mer enn jeg trodde, og ja samboeren klager jo ikke akkruat :P

Er stort sett i godt humør, men veldig sliten!! Phuuuu..

Nei ikke i det hele tatt! Ser ut som jeg ikke har sovet på ei uke, er helt dradd i trynet og fått poser under øynene. Håret blir fort fett også, så ser bare ekkel ut. Er også oppblåst og føler meg bare feit.

Så skal ikke skryte på meg noen glød nei ;)

Her nok ikke fått noe særlig glød her. Har heller fått kviser og uren hud, luft så magen strutter og halvblek hud p.g.a kvalme. Men gløden kommer, det gjorde den hvertfall da jeg var gravid med sønnen min, tok bare litt tid.

*en hemmelighet* skrev:
Her nok ikke fått noe særlig glød her. Har heller fått kviser og uren hud, luft så magen strutter og halvblek hud p.g.a kvalme. Men gløden kommer, det gjorde den hvertfall da jeg var gravid med sønnen min, tok bare litt tid.

Håper virkelig jeg også!!! De første 3 mnd er mer slitsom enn de 2 siste... kjenner eg gleder meg til magen begynner å vise. Og det er ikke vært år jeg sier at jeg gleder meg til sommeren er over, men det gjør jeg nå. GLEDER meg til sommeren er over. Det er forhåpentlighvis kvalmen og trøttheten og over..

Er nok riktig det at de fleste får det...men det jo to typer kvinner også ...enten liker du å gå gravid og strutte, eller så liker du det ikke...
Men de 3 første mnd er jo ikke de glødene mnd...er jo mest slitsomt :) Lykke til, gløden kommer...og det er ikke noe synn på samboeren, han får ikke bare være med på morroa :) hehe :)

I følge familien hadde jeg gløden når jeg var gravid med datteren min.
Men nå, har jeg ikke hørt noe..hahah!! Er ganske sikker på at jeg ikke har noen glød for øyeblikket. Mer oppblåst og sliten...Håper det kommer!

Her går et litt opp og ned..Men viss jeg har vært på jobb og er sliten og det er bomba her hjemme så gløder jeg også ja!! *tikkende bombe*

Ja jeg får den berømte gløden med en gang jeg er smelt på tjukka jeg. Elsker å gå gravid <3>

Jeg fikk den gløden i dag...Våknet og plutselig fikk jeg for meg at jeg må ut å gå tur...Føler meg så tykk og ekkel..Er mye sur på samboer fordi han ikke gjør som jeg vil hehe:P

Jeg må si at så langt er det bare stress å negativt å være gravid-.. Kvalmen har tatt over livet å stakkars far må ta seg av minsten (prinsen har ikke bhg plass før august og far jobber hjemme)
huset, hunden og meg... Klage gjør han faktisk nesten ikke å han pleier å klage for det minste så gangsk så fornøyd nå med gubben..

Med førstemann merket jeg ikke at jeg var gravid før jeg var over 8 uker på vei og var så vidt kvalm..

Nå klarer jeg ikke spise og spiser jeg ikke blir jeg værre. Så farris og eplemost er  redningen så langt og jeg må si at jeg takler dette svært dårlig... 
Men sies det ikke at når man er veldig kvalm tidlig så får man jente???? 

Oy det ble rotete å mye klaging... Vi går for ett mer pos svar om noen uker når jeg vet at alt er bra med frøet og at det ikke er en ma :/

syns synd på samboeren min.. han og gjør så godt han kan. han gjør alt.. og alt jeg gjør er og bare klage :(  og begynner og gråte av ingen ting, ikke noe gøyt. han blir jo helt forvilet nå jeg sier det er jo ikke noe. hihi for vet egentlig ikke hvorfor jeg griner, hehe kommer jo en tåre bare han sier han elsker meg. men når tar dette slutt da??  men godt og se det ikke bare er meg som er sånn    også er jeg bare 5,5 uker på vei og.. er det vandlig og begynne så tidlig?  

Bortsett fra litt stikkinger her og der + hormoner, så merker jeg ikke at jeg er gravid. Så jeg føler meg akkurat som normalt, verken mer eller mindre glød, hehe..

hehe stakkar mannfolka våres emoticon

Har det som MiniBolle2012! Skal nok lete lenge for å finne gløden min ja! hehe. Har i tillegg fått en enorm stor rød stygg durt (kvise) på kinnet! Bare lækkert jaemoticon . Eneste gløden jeg har for tiden er når hormonene får meg til å eksplodere som ett lemmen... Trøster meg med at det har vært lemmenår i år

MiniBolle2012 skrev:
Nei ikke i det hele tatt! Ser ut som jeg ikke har sovet på ei uke, er helt dradd i trynet og fått poser under øynene. Håret blir fort fett også, så ser bare ekkel ut. Er også oppblåst og føler meg bare feit.

Så skal ikke skryte på meg noen glød nei ;)

Ikke så mye glød her heller nei....

Bare veldig trøtt og sliten.

Men det kom litt utpå sist også, så jeg får bare holde ut.

Føler jeg gløder litt, jeg, da, men det er vel bare fordi trettheten og kvalmen ikke har kommet ennå ;-)

Hvis den gravide gløder er det en gutt som skjuler seg, for guttene gir moren skjønnhet, men hvis det er ei jente, så tar hun all skjønnheten fra moren

føler meg virkelig som ei brukt skurefille, så ingen glød her...! :D

Back
Topp