Alle sammen hitover!

maiblomst

Gift med forumet
Jeg vil bare si at jeg hadde så lyst å skrive julekort til dere alle sammen! Men det lar seg jo dessverre ikke gjennomføre [:(]

Så jeg vil si til alle at jeg og Kristoffer ønsker dere en riktig GOD JUL og et GODT NYTTÅR!
(det var stort sett det som sto i julekortet)

Vi har heller ikke råd til å sende til alle, men veldig lyst, så da vil vi også få lov å si:

.. og godt nytt år![:D]

Vi hadde heller ikke råd til å sende til alle og
                   det er heller ikke sikkert alle julekortene har kommet fram, så
                    God Jul & Godt Nyttår
              til mammaene & Gullongan som ikke har fått kort fra eadni & Ana Maria!

vi har heller ikke sendt ut til alle, hadde desverre ikke mange nok kort.. gikk flere enn vi hadde trodd. De som desverre ikke har fått:

GOOOOD JUL OG GODT NYTTÅR FRA TOBIAS OG MEG

Sebastian og jeg ønsker også alle sammen en
god jul
og
et godt nytt år 2008!!!!

Vi brukte ikke dette bildet til julekort men angrer litt når jeg ser det nå... dette er jo så tøfft da.
(vi har endel julekort til overs så om noen vil ha av oss må dere sende meg en pm;-))

Jeg angrer på at vi ikke bestilte flere julekort [:(] For det er mange som fortjener julekort [:D]

Men vi ønsker også alle
GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!

Samme her.Jeg bestilte 10 julekort mer enn jeg hadde beregnet av vi skulle sende til venner og familie,men det balla jo seg på,så vi sitter igjen med ett som jeg skal sende til ei her på bv! [8D]

Men julekortet vårt er min signatur!

God jul og
godt nyttår!!

Dere er toppers hele gjengen!

Må slenge meg på jeg også!!Jeg bestilte også litt forlite julekort så det er desverre ikke alle som får,[:(]selv om jeg har lyst til å sende til alle sammen!![:)](skal sende noen julekort imorgen)  
Så til dere som ikke får julekort fra oss:

Vi ønsker dere alle en riktig God jul og et godt nyttår!!!

Kristoffer og mammaen ønsker alle en riktig God jul og et Godt nytt år!!!!
(beklager at jeg ikke hadde råd til å sende til alle!)

Så koselig ! Takk  for julehilsenen ![:)][:)][:)]

Back
Topp