alle rugere

babytutta

Forumet er livet
hvordan går det med dere??
inne å følger med jeg[;)]
håper dere lykkes alle sammen, det hadde jo vært drømmen.
masssse lykke til, ønsker dere alt godt i rugetida. skal krysse fingrene for dere[;)]

klem Babytutta

Stiukninger er helt normalt enten det er at stikkene gror etter egguttaket, bivirkninger fra Crinone eller ........ Greit jeg hadde ner eller mindre stikninger hele rugeperioden, litt anderledes i førsten da var det nok stikkene som hela seg og så var det noe stikkaktig etterpå også.

Signerer babytutta, tenker på dere hele tiden[:)]

ORIGINAL: smygel 78

LA ALLE RUGERE FÅ POSITIVE TESTER

Ditto.

har forandret litt på ropet,etter en missforståelse[;)]

Off da smygel det var da ikke nødvendig, men jeg greide ikke å dy meg istad ettersom dette er en annen symbolikk blandt kvinner i andre land. Men her inne støter vi ingen med små babiengler. Trodde ikke at jeg skulle lage så mye trøbbel med posten min i en av de andre trådene jeg, sorry[;)]

ORIGINAL: twinanne

har forandret litt på ropet,etter en missforståelse[;)]

Off da smygel det var da ikke nødvendig, men jeg greide ikke å dy meg istad ettersom dette er en annen symbolikk blandt kvinner i andre land. Men her inne støter vi ingen med små babiengler. Trodde ikke at jeg skulle lage så mye trøbbel med posten min i en av de andre trådene jeg, sorry[;)]

Det går bra[:)]
nå er det jo greit[:)] ikke no problem vettø[;)]
ble litt bekymret for at jeg hadde gjort noe forferdelig,men kjønner jo nå at det var ett annet forum da..
phu! for det hadde vært virkelig ille hvis jeg hadde gjort noe sånt der...[8|]

He he.. da hadde du dreti skikkelig på draget dersom du hadde laget den på et utenlandsk forum, men det er greit å hvite om slike ting. Jeg ble veldig paff når jeg ble fremlagt denne tenkemåten selv, og var glad for at jeg fikk delta på en slik gest som ble brukt med en tråd med engler og tente lys for alle englene som hører til forumet - alle babiene som døde inne i magen og også de tidlige SA og dødfødte skulle minnes den dagen -pga at det var en som fikk dette infalet og samlet oss til dyst en dag den uken. Litt koslig også, så var det linket opp linker til musikk som passet inn også, eller andre ting og foreninger for å beskjempe barnedød med mer, krybbe død . Det er bare en ang je hatr opplevd full rulle i en slik stor grad, der satt jeg med trillrunde øyne og syntes de var skikkelige kreative rundt omkring i hele verden.

Back
Topp