alle rugere??

babytutta

Forumet er livet
hvordan er formen deres??

merker ikke noe særlig jeg.er litt støl spesielt i høyre side..men tror det er etter uttaket jeg.. ellers ganske normal[:D]

du da VilSåGjerne?? du som hadde en lit dårlig dag i går, bedre?

uansett...ønsker alle en fortreffelig god søndag..rugere å ikke rugere;)

Spent å høre åssen det går med dere rugere jeg og. Er det ikke en som skal teste imorra?

Ha en fin fin søndag, her er været helt nydelig. Så vi skal på tur.
Skal bli deilig. [:)]

er på jobb jeg..til 14..så skal vi i 2 årsdag seinere..så tiden går. har myye skolearbeid..så blir en kjedlig søndag.
sambo skal lage betasuppe til meg da..namm namm

er også spent på alle andre rugere!!

ps: sliter med halsbrann...men det begynte innsettdagen, før innsett...og har våkna noen morninger/netter oga det. er nok en bivirkning av progesteran...hmm[8|]

hei hei[:)]

eg har¨ennå verk\vondt\ømt i magen,men er mye bedre,kan værtfall stå skikkelig oppreist[:D]  har en del mens smerter helt nede i magen.blir fort sliten så eg slapper mye av ennå[:D] og då har eg det bra[:D]tihi

og maten, det går ennå ikke bra,lite mat eg får i meg og d kan jo ogvære en grunn til at eg blir fort sliten......
så i dag har svigermor invitert meg på KJØTTKAKER[:D] å det e jo sååååååååå godt[:D]

ellers var eg sjåfør i går,og ALLE tror at eg e gravid[&:] alle maste så felt om det derr i går. så eg måtte si at eg skulle på tidligvakt i dag,men de lurte jo selvfølgelig på koffor..... for eg "jobbet" jo sist helg også,og jobbe flere helger på rad e ikke meg..... for eg e jo alltid med på fest[:D] men men..... de får tro ka de vil[:)]

ellers e eg tidlig oppe om dagene, er ikke den som sover til både tolv og ett lenger....[:D]

god søndag til alle sammen[:D]

(ble mye syt dette[:)])

Cizzien jeg ønsker deg lykke til med testingen i morgen, krysser fingrene for en positiv test.

Emmasmamma du er nok neste man ut, halvei i rugeperioden din, hvordan går det med deg.

Lykke til Pikolino, VilSåGjerne og Babytutta med deres første rugeuke, det er den sjedeligste av dem for da er det stort sett bare falske graviditetstegn fra progrestronet og magesmerter etter uttaket som holder på, men på ruge dag 5 så kan det jo begyne å sje noe da - festing.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN, håper jeg ikke har glemt noen nå!
Dette blir en spennendes tid fremover

ORIGINAL: hegemw

lykke til alle sammen, nå håper jeg det blir mange pos tester altså

sign denne[:D]

sliter med en sinnsyk halsbrann...pokker.kommer og går. den støleheten etter uttak forsvinner nok snart, er bare slike etterdøninger. hadde litt el/menssmerter fredagskvelden, men bare en liten stund..veit ikke helt hva det kom av..

men er det vanlig at crinonen kommer ut igjen?
fikk den ut igjen, litt av den hvertfall, litt slik "smuldrete". synes det kom så mye ut,er redd jeg ikke får det i meg hehe. men gjorde jo som før, stappa`m oppi å trykka den nesten helt tom. (SORRY detaljer, mend et tåler dere[:D])

ORIGINAL: *ruge*babytutta

sliter med en sinnsyk halsbrann...pokker.kommer og går. den støleheten etter uttak forsvinner nok snart, er bare slike etterdøninger. hadde litt el/menssmerter fredagskvelden, men bare en liten stund..veit ikke helt hva det kom av..

fikk den ut igjen, litt av den hvertfall, litt slik "smuldrete". synes det kom så mye ut,er redd jeg ikke får det i meg hehe. men gjorde jo som før, stappa`m oppi å trykka den nesten helt tom. (SORRY detaljer, mend et tåler dere[:D])

vist tåler vi sånt snakk,e jo helt normalt jo[:D]

eg fikk ut den del av den kremen på torsdag,trodde eg skulle dø på meg,for det var jo ikke bare den som kom ut igjen men en hel masse gørr[:'(] ellers tror eg at eg får alt oppi der det skal[:D]

[:)][8|]bare det ikke kommer ut noe anna der på 8 1/2 mnd så skal jeg være happy..

åååh vilsågjerne, dette blir noen lange uker[:-]

Prat i veg dere nå jenter, vi snakket gaske detaljert og intimt vi som var i forrige rugeperiode, eh...nå må jeg forlate komputeren min og reise meg. El-smerter, de er kraftigere enn normalt for meg nå, men kjenner de jo alltid da, men det kan være den sigaren og akkupunktur timen som har forsterket dette denne gangen, eller kansje det er noen rester igjen fra IVF forsøket at det er litt ekstra der inne, snakkes senere jenter.

ORIGINAL: twinanne

Prat i veg dere nå jenter, vi snakket gaske detaljert og intimt vi som var i forrige rugeperiode, eh...nå må jeg forlate komputeren min og reise meg. El-smerter, de er kraftigere enn normalt for meg nå, men kjenner de jo alltid da, men det kan være den sigaren og akkupunktur timen som har forsterket dette denne gangen, eller kansje det er noen rester igjen fra IVF forsøket at det er litt ekstra der inne, snakkes senere jenter.

snakkes....god el smerte bedring![:)]

ORIGINAL: *ruge*babytutta

sånt tåler vi [;)]  kom ut igjen her også, sånn smuldrete... tror det er normalt[:)]

her er formen veldig varierende..kvalm,sug i magen etter godis og brus...humørsvigninger,sliten og trøtt...hehe...ja her var det vel det meste av symptomer som man kan få...jeg tåler heller ikke stress...sliter med hodepine pga progynova`n...migrene er ikke godt azz...[:(]
er spent på morgendagen,tror ikke jeg får sove i natt...hehe[:D]

det kom mye ut av crinone gel t mæ også i høst...trodde ikke det skulle være sånn,men sykepleieren sa det var normalt...[;)]

Alt går bra her,lever mer "normalt" enn noen gang før. Fikk noen merkelige smerter nederst i magen igår,men regner med det vare en "strekk" da jeg hang omtrent opp ned. Og var kvalm igår kveld og da jeg gikk hjem fra barnehagen idag. MEN er fullstendig klar over at dette kan være bivirkninger,så her er det liten tro på at det skal gå bra.

(pessimistiske meg..)

Har liksom større håp for neste uttak så gleder meg på en måte til det skjer. Men vet nok at alle forstår at OM jeg skulle teste positivt på fredag så hadde jeg faktisk besvimt av lykke [:D]

[:(]jeg er veldig lei meg...er såå dritt humør no...off azz...testen var neg...men jeg skal fortsette på medisinene til torsdag og teste da,viss den er neg da så må vi prøve på nytt ved neste mens...da får jeg mensen i helga kansje...off...det tar tid å bli gravid...ikke noe gøyt nei...[:(]

grunnen til at jeg venter til torsdag er for at i høst så var test neg første gang,men pos etter ei uke...men endte i SA i uke 7 da...håper at jeg bare hadde litt lite hcg i kroppen enda...så det blir spennende på torsdag.

ting tar tid for oss jenter ja...off
bare krysser fingrene for deg cizzyen

takktakk *ruge*babytutta
ja det tar tid for oss jenter...[:(]

Back
Topp