Alle rugere...

Emz mamma

Elsker forumet
kjenner dere noe?!?!
Jeg er jo liksom 3+0 idag (hehehe, var legen som begynte med dette da jeg satte inn for da sa hun etter "inngrepet"; ja, da var du to uker på vei da [:)] )

Puppene er som de har vært ved de forrige fryseforsøkene, veldig ømme, tunge, større o.l. Men de prøver jeg å se bort ifra, for de er bare "lure-pupper", men denne gangen har jeg hatt mye stikking nederst i magen, spesielt den 3 dagen etter innsetting, da var vi 12 damer som møttes til  BONKO (ett terningspill med gevinster, dette gjør vi ca 1 gang i mnd) og da vi var ferdige så fikk jeg som en sterk lynstikk nederst i magen som gjorde at jeg ikke kunne reise meg,men holdt meg fast i bordkanten! Så denne gangen er jeg ekstra spent,men gruver sånn til nedturen om det ikke er noe! Dette er 4 forsøket mitt,ble gravid på 1 forsøket,men det endte i SA. Så 3 fryseforsøk etter det da.... Snart tom for egg også, 2 stk som ikke har klart opptining. Skal prøve å holde meg til den 5 november og ikke drive å snikteste før... [:)]

jeg har det samma som deg veldig ømme pupper, så det ser jeg bort fra også, kjenner jo litt i magen enda men det er sikkert fordi jeg er overstimulert. men mye bedre. så er vel bare å vente til testdagen å se vel :)

jeg er så sykt kvalm,er tidlig og skulle bli kvalm nå ( men var faktisk det så tidlig når jeg gikk med ronja også) så jeg klamrer meg til håpet.. men det kan jo være alle tabelettene også.. ellers har jeg hatt en del vondt i magen ,om det er postivt eller negativt det gjenstår og se[:)] spennende er det ivertfall!

Back
Topp