Alle på ferie?

Er ikke på ferie jeg heller..... Men klarer ikke å logge inn via mobilen, bare inn å lese. Men kan ikke svare der... Litt irriterende :) bare sola kan komme til Sunnmøre nå så blir det bra. Har vært på dagvakt i dag og har fri frem til lørdag. Håper alle er i fin form..

Har nå meldt meg inn på facebook også. Men det som er irriterende er jo at telefonen min plinger jo hver gang noen skriver noe som heslt på Facebook siden. Det er sikkert mulig å fjerne varslet på telefonen, men da får jeg jo ikke de vanlige varslene fra Facebook. De kommer jo bare når noen skriver til meg eller kommenterer noe jeg har kommentert. Og det syns jeg er greit og det er heller ikke så ofte.

Har nå meldt meg inn på facebook også. Men det som er irriterende er jo at telefonen min plinger jo hver gang noen skriver noe som heslt på Facebook siden. Det er sikkert mulig å fjerne varslet på telefonen, men da får jeg jo ikke de vanlige varslene fra Facebook. De kommer jo bare når noen skriver til meg eller kommenterer noe jeg har kommentert. Og det syns jeg er greit og det er heller ikke så ofte.
Du kan gå inn på hver enkelt gruppe du er medlem av på face, og merke av om du vil ha varsler eller ikke!

Du kan gå inn på hver enkelt gruppe du er medlem av på face, og merke av om du vil ha varsler eller ikke!
Aha takk skal du ha :-) Da har jeg lært noe nytt i dag og :-)

Jeg er her jeg :)
Jeg er bare ikke like flink til å svare på tråder :)

Jeg vil bare minne om at reklamering og rekruttering til andre forum, derav Facebook, klassifiseres som regelbrudd.
Ønsker dere mer privatliv er det muligheter å bruke den skjulte gruppen :)

Vil påpeke at kravene til de skjulte gruppene er for å beskytte dere som medlemmer, ikke for å gjøre det vanskeligere. Kravene er satt i samråd med babyverdens forumbrukere, etter ønske om et mer privat forum hvor man kan dele mer personlige ting som man ikke vil skal komme ut i offentligheten. :)

Her nytes ferien i polen. I dag var d så varmt,at jeg m voksende mage nesten kreperte. Hehe.
Men,hører d er like varmt i norge nå.
Har fri wifi på hotellet og m ei på 14 mnd så blir d jo tidlig kveld på hotellet.
Men,forøvrig veldig enig m deg at nov forumet er stille :(

Her er det ikke mye ferie, begynte å jobbe igjen etter permisjon i forrige uke. Ikke tenkt å feriere så mye før lillebror er ute nå. Må jo nesten rekker å jobbe litt før jeg skal ha ny permisjon...
Men har gleda meg til å begynne å jobbe så nyter det veldig :)

Har er det ikke ferie. Ligger på soverommet, for tiden det kaldeste rommet, og nesten kreperer! Det er bra med sol og godt vær - Det er bare ikke godt med tett nese, vonde/hovne legger, og en uutholdelig høy kroppstemperatur! Burde vel ikke si det høyt, men jeg drømmer om ei regnskur :-P

Ikke så mye aktivitet, jeg er en av de som jamt leser, men sjelden kommenterer! Skal ta meg sammen :-) :-)

Her er ferien nettopp over dessverre. Har vært utrolig deilig med ferie nå. Har jo vært så heldige med været her på østlandet :) Hele ferien vår regnet bort i fjor, så det her har vært helt knall!
Har vært inne å lest litt innimellom, men har ikke vært så aktiv... har merket at det har vært litt dødt her. Trodde og det var pga ferie.. ikke pga fjesboka :P

Har hatt mine 2 uker ferie. Jobbet 1 uke allerede. Er bare ikke like effektiv å svare på tråder og slikt lengre, og spesielt når jeg ikke føler jeg har noe å komme med :p

Har hatt 1 uke ferie i sommer- da hvor vi dro til Tyrkia :-) Eller så har jeg ikke noe ferie, men jobbing så og si hver dag frem til jeg starter på skolebenken i august :-)

Feriemodus. Men ikke ferie. Er på svangerskapspenger. Tar sommerdagene med ro. Mannen har noen fredager i ny og ne, så da reiser vi litt rundt til familie og venner. Blir ikke så ofte jeg titter innom her. Men prøver å være her med jevne mellomrom.

Back
Topp