Alle på ferie?

gutt11og?

Elsker forumet
Er det alle som er på ferie?;) synes her er så lite aktivitet!!
Håper alle har det bra og nyter de voksende magene :-)

Er akkurat ferdig med ferie desverre. Men har heldigvis også en uke i august :-)

Jeg er ikke på ferie, ferien starter neste uke :-) skal bare være i Norge da, så kommer sikkert til å henge en del her inne :-p magen vokser i en vill fart og alt står bra til både med mageboern og storejenta mi.. og været er nyydeliig :-) håper alle andre har det bra!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det en fjelltur til helgen og rhodos I slutten av mnd.. frem til da er det jobbing som gjelder!

og jeg kommer ikke med på facebook :P jeg er jo mann xD men vi har "ferie", dvs hjemme og prøver å få tia til å gå, og kansje en hyttetur seinere

blir liksom litt feil og fortelle om plager og ting og tang til en fremmed mann. fremmede gravide kan liksom relatere til det man opplever, men det kan ikke du. selv om jeg synes det er flott at du er så engasjert i graviditeten så synes jeg det er litt greit at det bare er oss jenter

Neida, jeg har ikke ferie før i august ;) magen gror og blir større, og større. Herlig :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det også ferie. Er innom her å leser iblant. God sommer og nyt den voksende magen alle sammen :-)

Er jo ett eget pappaforum her på babyverden også da :)

Jeg kommer nok ikke til å være veldig aktiv, men tror kanskje jeg kommer til å gå over til Facebook for jeg synes rett og slett det er enklere.

pappaforumet er jo kjedelig... alle bare maser om hvordan dama har forandret seg, eller hvem bil de må ha nå som de får barn, eller slikt, var jo ikke mulig å få svar på noen spm via det...

Back
Topp