Alle Oslo febbiser!

Eldorado

Forumet er livet
Er det ok med alle sammen?
Får helt noia av hva som skjer i byen nå... :(

signere eldoradoen her!!

Signerer Eldiss, helt grusomt å se på :(
Stakkars foreldre og ungdommer på Utøya og

Jeg joiner denne tråden av hele mitt hjerte. Man har så lyst å gjøre noe for å hjelpe, ikke bare.. sitte her og gjøre ingenting. emoticon Det er behov for å gi blod, så dere som er blodgivere, 0 og A, gi hvis dere har mulighet. Jeg skal ringe i morgen tidlig og høre om de vil ha mitt blod.

signerer denne!!!! Tragisk!!!  Får helt frysninger!!!!!!

Det er helt grusomt. Kjenner jeg er helt kvalm her jeg sitter. Klarer ikke fatte omfanget av dette. Helt jævlig. 

Bor i Oslo, men er på ferie denne uka. Har snakket med familien min i Oslo, og de har det bra. Heldigvis!

Sender mine tanker til Oslo, de skadde, pårørende....ja, alle.....

Går bra for meg og Febissbebiss iallefall!

Jobber oppi grunerløkka så var heldigvis langt nok unna det som skjedde, men grøss for en hendelse!!

Trist trist trist...

Signerer ALLE over meg! For detta er HEILT forferdeli!!!!!!!! emoticon

Hvor kan man gi blod henn? Skulle jeg gjerne ha gjort! Jeg har blod type 0.

ring blodbanken på ullevål :)

Her er alt fint-det er helt ufattelig det som har skjedd, er som en teit krigsfilm med psyko massaker. Er så sinna og frustreret.

Her er alt fint-det er helt ufattelig det som har skjedd, er som en teit krigsfilm med psyko massaker. Er så sinna og frustreret.

Alt bra med oss!
Satt oppe på gardemoen da bomben i sentrum gikk av, fikk først høre noe da jeg var ombord i flyet. En som satt ved siden av meg sjekket vg på mobilen før take- off.
Fremme i kristiansand hører jeg at det er skyting et annet sted!

Forferdelig!! Mine tanker går til de pårørende og alle de som overlevde!

Back
Topp