Alle nådd 12 uker no?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Tenkte på om vi sku hatt et opprop i forhold til de på terminlisten? Tilfelle d e noen som står der som ikkje e her lengre? :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Bra plan.
Men kanskje vi kan vente til OUL nå.. første har time neste uke (25) så kommer vi som perler på en snor. Kan hende noen av Novemberjentene kommer straks og :)

Bra plan.
Men kanskje vi kan vente til OUL nå.. første har time neste uke (25) så kommer vi som perler på en snor. Kan hende noen av Novemberjentene kommer straks og :)

Det var lurt :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Pleier jo være en my terminliste etter oul på de fleste forumene.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ih, tenk at det nærmer seg oul for noen her inne allerede! :D Synes tiden går så sakte, men når man tenker over det, så går den jo egentlig ganske fort :p

Ja. 12+6 og har termin 29.des :D

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Ja! 16 uker nå :)

sendt fra mobilen via BV-appen

ja, 13+6 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, 15 uker <3

Jeg har passert 12. Er 17 i dag!

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Ja. Jeg er vel av dem med senest termin: 31, så nå er alle over.

Sent from my iPad using BV Forum

13+4

Hvordan får man til sånn under det man skriver kommer det sånn hver gang, hvor langt man er på vei, hvor lenge man har vært gift og hvor gamle barna man har ifra før er?

15+0 i dag i følge ul :-D

Termin 16.12.14 ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Bra plan.
Jeg har oul den 23. Juni, men har ikke blitt satt opp på lista...:oops:

14uker idag :D
Men ikke fått noe innkalling til UL enda. Siden jeg er 14 uker nå, hvor lang tid ca må jeg vente før jeg får en innkalling i postkassen?

Back
Topp