"Alle" mister her jo

neselo

Forumet er livet
Hva skjer?? "Alle" mister omtrent jo, blir så bekymret jeg [:(] Det er så trist, kommer hvertfall to-tre hver dag her inne som forteller at de mistet...

Er desverer sånn at de neste ukene så blir det avgjørende hvem som blir og hvem som går. Alle er jo på det usikkre stadiet. Er utrolig trist, skulle ønske det ikke var lov. Men realisten i meg vil ha det til at verden er sånn....

Dusteverden[:'(]

Kjempe trist! [:(] Vi får krysse fingre og tær for at alle vi som er igjen, klarer å beholde de små helt til termin!

ORIGINAL: *Knøttet*

Kjempe trist! [:(] Vi får krysse fingre og tær for at alle vi som er igjen, klarer å beholde de små helt til termin!

er med på den!!!! trenger absolutt ikke miste flere nå...

Jeg leser desverre ikke tråder der det står hade og nei++++ for jeg har bestemt meg for at denne gangen skal jeg tenke pos hver da...

Leser jeg de trådene kommer jeg sikkert til å begynne å blø og all drit jeg oxo...

Sorry.... Men jeg må bare holde meg til den regelen... Må tenke bare pos

Ja, det er veldig trist at så mange mister[:(] Det overrasker meg at det er så mange, men nå kommer vi til å være her vi som er her[:)] Nå kommer vi til å ha spirene våre i magen og alt kommer til å gå så fint[:)]

ja det er for mange som forlater forumet nå, krysser fingrene for at resten for bli[:D]

Kjempetrist[:(]

Har vært gjennom det flere ganger selv, og håper virkelig at jeg får bli denne gangen. Håper resten her inne får bli også.. nå har vi mistet nok her inne[&o]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ja, det er veldig trist at så mange mister[:(] Det overrasker meg at det er så mange, men nå kommer vi til å være her vi som er her[:)] Nå kommer vi til å ha spirene våre i magen og alt kommer til å gå så fint[:)]

Sign

Back
Topp