Alle med emmaljunga vogn

Stili[:D] dette er sambos førstevalg altså! (min også på bag[;)])

Her var det faktisk sambo som foreslo den lyse bagen, og jeg som var litt mer skeptisk...
Veldig glad i grønt jeg da, og synes det er en farge som går fint til begge kjønn:)

hehe, grønt er fint d! men nå veit jo vi kjønn og d er RÅSA[;)] helst vil jeg hå rosa vogn, men d fikk jeg ikke for sambo[&:] wonder why[;)]

hehe, vet jo kjønn vi også, blir en gutt her. Men tenker at det kan være praktisk å ha ei vogn som kan brukes senere også...
og selv er jeg ikke spesielt glad i rosa, så det er fullstendig uaktuelt her.. hehe. så forstår samboeren din godt jeg ja... :) Men bra noen liker det også, så ikke alle har likt... :)

vi har valgt edge duo i silver check. Den er superfin! Ville egentlig ha pink check siden vi skal ha jente, men siden vi vil ha flere barn og kommer til å bruke samme vognen, så bestemte vi oss for silver check. Det er ikke for mye ruter til at man blir lei den, egentlig ganske nøytral, og enkel å pynte med både blått og rosa.

Vi skal å bestille vogn i morgen, og trooor vi har bestemt oss for Dark grey. Skulle aller helst ha sett alle fargene irl, men det går jo ikke da. Vi hadde egentlig tenkt på Pro Titan, men så fikk jeg se den "live", og ombestemte meg. Ikke lett dette [;)]

vi skal ha gut å vi he kjøpt city cross bagen i navy farge å so sportsdelen i svart me mønster på.. [:)]

Back
Topp