Alle mååå svare her

stengt fra julaften til og med i morgen som er en helt vanlig planleggingsdag.
sånn er det både i guttas bhg og i den jeg jobber i , men så er begge private også da..

her har barnegahen hadd åpen så lenge vi har skrevet oss på lista:-)
noe jeg ikke valgte og gjør- 4-5 januar er det planleggings dager.

Barnehagen jeg jobber i har stengt fra 24.12, og starter på igjen i morgen!

her sendte de ut skriv med spørsmål om hvor mange foreldre som ønsket å ha barna i barnehagen i romjulen, og så la de opp dagene ut i fra antall barn som skulle være der i forhold til ansatte og sammenlegging med andre avdelinger. Vi har hatt fri da det lot seg kombinere med jobbingen min og sambos fridager[:)]

De hadde stengt fom. 24.12 og starter opp igjen i morgen[:)]

ORIGINAL: lene78

Kan jeg spørr hvilken bhg ho går i? Memo eller???

Her har det vært påmelding for de som ønsker bhg. Planleggingsdag i morra.

Utrolig treg til å svare, men her kommer det nå[8D]
Hun går i Lurifax familiebarnehage som holder til ut i Voiebyen. Ganske så nyåpnet så det er ikke mange som har hørt om den.

Takker for svar damer... Da er det jo ikke såå uvanlig at de har fri i romjula og i morgen... Det er ganske slitsomt og dyrt da en må leie barnepass fordi barnehagen holder stengt, men er vel ikke mye å gjøre med det... Angående det at mange skriver at de fikk skjema de skulle fylle ut om barnet kom til å benytte barnehagen i romjula så kan je fortelle at dette skjemaet fikk vi ikke, men vi måtte skrive opp om barnet kom til å være i barnhagen 21.22 og 23/12 for om det ikke var nok barn så ville de ha holdt stengt[8|]
Heldigvis så holdt de åpent. Jeg er student og må jobbe det jeg kan i feriene så jeg syntes at det er helt forferdelig at de skal ha stengt halve måneden og likevel ha fullt betaling. Ennda en påminnelse at det å ha barn ER DYRT[8D][:D]

Skulle være åpent i romjula, men det var ingen barn som skulle dit. Åpner i morgen. 04.01.

Vår barnehage har stengt likt som deres!

Åpent i romjulen, og morgen fordi det er planleggingsdag.

ORIGINAL: Snoflak

Åpent hele romjulen utenom juleaften og nyttårsaften. Har åpent imorgen :)

Samme her! [:)]

ORIGINAL: leonorasmamma

Kan jeg spørr hvilken bhg ho går i? Memo eller???

Her har det vært påmelding for de som ønsker bhg. Planleggingsdag i morra.

Utrolig treg til å svare, men her kommer det nå[8D]
Hun går i Lurifax familiebarnehage som holder til ut i Voiebyen. Ganske så nyåpnet så det er ikke mange som har hørt om den.

Takker for svar damer... Da er det jo ikke såå uvanlig at de har fri i romjula og i morgen... Det er ganske slitsomt og dyrt da en må leie barnepass fordi barnehagen holder stengt, men er vel ikke mye å gjøre med det... Angående det at mange skriver at de fikk skjema de skulle fylle ut om barnet kom til å benytte barnehagen i romjula så kan je fortelle at dette skjemaet fikk vi ikke, men vi måtte skrive opp om barnet kom til å være i barnhagen 21.22 og 23/12 for om det ikke var nok barn så ville de ha holdt stengt[8|]
Heldigvis så holdt de åpent. Jeg er student og må jobbe det jeg kan i feriene så jeg syntes at det er helt forferdelig at de skal ha stengt halve måneden og likevel ha fullt betaling. Ennda en påminnelse at det å ha barn ER DYRT[8D][:D]

Er vel det som er en av ulempene med familiebhg? at de har mye stengt....

Uff ja nå lærer jeg å kjenne ulempene... Tror jeg faktisk vurderer å bytte barnehage til høsten *tenketenke*

ORIGINAL: KL82

Åpent t.o.m 23 des, stengt Julaften, 1. og 2 juledag. Åpent mandag - onsdag i romjula. I morgen er det planleggingsdag, men tirsdag er det full fulle igjen [:D]

Samme her [:)]

Stengt i fom 24.12-tom 04.01.

Tror det er forskjell på private og kommunale bhg. Jeg jobbet i kommunal for noen år siden, vi var åpne hele romjula. Snuppa går i privat nå, de er stengt.

Åpent i romjula. (Måtte levere lapp innen 1.desember om barna skulle være der da eller ikke). Åpent i morgen.

Åpent før jul og i romjul [:D]

Back
Topp